  • Data: 2010-06-23 18:52:49
    Temat: Re: komputer DIY gdzie znalezc
    Od: CODI <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    wrote:>http://forum.ep.com.pl/viewtopic.php?t=13206

    > To nie jest ten sam co z aukcji?
    > Bo tak rzucilem okiem i wychodzi mi ze nie ten sam ale watek
    > przeczytalem tylko skrotowo (ze 3 strony).

    To raczej nie ten projekt. Podstawowa wersja powstała na wyświetlacze
    graficzne od telefonów nokii (mono) i Siemensa (kolor). Była wariacja
    na temat z wyświetlaczem alfanumerycznym 4x20 ale chyba umarła. Zbyt
    fajny jest efekt w kolorze.
    Możecie obejrzeć przykładowe zestawy w linkach poniżej
    mono : http://forum.ep.com.pl/viewtopic.php?t=13206&postday
    s=0&postorder=asc&start=340
    kolor : http://forum.ep.com.pl/viewtopic.php?t=13206&postday
    s=0&postorder=asc&start=860