  • 1. Data: 2010-08-12 12:33:17
    Temat: kompakt, diesel, 6-biegow- co polecacie?
    Od: " cj" <c...@W...gazeta.pl>

    Witam,
    jakie auto byscie polecili spelniajace takie wymagania:
    -silnik diesla do 2000ccm, moc 130-150KM.
    -skrzynia 6-biegowa,
    -kompakt,
    -cena 20-30kPLN.
    Poki co waham sie miedzy Astra 3 1.9 cdti 16v (kombi) z początku produkcji a
    Leonem 1.
    Astra podoba mi sie w srodku jedynie w wersji sport, ale boje sie troche
    ewentualnych problemow i kosztow zwiazanych z systemem IDS+, i za ok 30kPLN,
    bedzie to auto z poczatku produkcji.
    Za te pieniadze Leon bedzie juz troche produkowany, mozna ustrzelic silnik
    ASZ, ARL, ale ta "kultura" pracy...
    Ktorego z tych dwoch nie wybrac, a jesli zadnego, to co w zamian?
    Auto poki co ma glownie hulac po autostradach w DE.

  • 2. Data: 2010-08-12 12:36:39
    Temat: Re: kompakt, diesel, 6-biegow- co polecacie?
    Od: krzysiek82 <o...@c...pl>

    cj pisze:
> [...]
    > Ktorego z tych dwoch nie wybrac, a jesli zadnego, to co w zamian?
    > Auto poki co ma glownie hulac po autostradach w DE.

    bierz opla silnik fiata gwarantuje niezawodność i wysokie przebiegi
    między naprawcze. Wiem co piszę, znam te silniki i jak dla mnie to
    jedyne diesle godne uwagi z tych nowszych konstrukcji.

    --
    krzysiek82

  • 3. Data: 2010-08-12 12:52:08
    Od: Rafał <r...@o...pl>

    W dniu 12.08.2010 12:33, cj pisze:
> [...]
    > Ktorego z tych dwoch nie wybrac, a jesli zadnego, to co w zamian?
    > Auto poki co ma glownie hulac po autostradach w DE.

    jak ma latać po autostradach to może nieco większe, bezpieczniejsze..
    Laguna II phII 2.0 dCi z tym że trzeba by nieco dołożyć do tych 30kzł
    żeby mieć jakiś pewniejszy samochód. Można kupić coś wcześniejszego tz
    phI ale wtedy nie ma silnika 2.0dCi

  • 4. Data: 2010-08-12 13:50:53
    Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org>

    cj pisze:

    > Za te pieniadze Leon bedzie juz troche produkowany, mozna ustrzelic silnik
    > ASZ, ARL, ale ta "kultura" pracy...
    > Ktorego z tych dwoch nie wybrac, a jesli zadnego, to co w zamian?

    Jezdziles jakims samochodem z tym silnikiem? Bo ta wypowiedz brzmi jak
    wyssana z palca fanow francuskiej motoryzacji. Te diesle moga byc
    odbierane jako glosne i "niekulturalne" na postoju kiedy stoisz przed
    maska i nasluchujesz. Podczas jazdy kompletnie nie odbiegaja od innych 4
    cylindowych diesli. Sluchasz samochodu czy nim jezdzisz? Bo jesli
    trafisz ARLa i chipniesz go na 180-190KM to juz niezly przeciag robi a
    fun z jazdy nieziemski.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciek

  • 5. Data: 2010-08-12 18:55:52
    Od: "cj" <c...@N...gazeta.pl>

    Maciej Browarczyk napisał(a):

    > Jezdziles jakims samochodem z tym silnikiem?

    tak, jezdzilem. w srodku owszem, ok, ale czesto musze wyjezdzac w srodku nocy
    i nie chcialbym straszyc rodziny ;)

  • 6. Data: 2010-08-12 19:36:19
    Od: zorby <z...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-08-12 12:33, cj pisze:
> [...]
    > Ktorego z tych dwoch nie wybrac, a jesli zadnego, to co w zamian?
    > Auto poki co ma glownie hulac po autostradach w DE.

    mam astre 2004 1,9cdti 150km, jezdzi sie super, na autostradach 6 duzo
    daje wrzucasz przy ponad 140 i sobie pykas, pozatym silnik niesamowicie
    elastyczny i mocny, mam zrobione 210tys i z silnikiem nic nie było
    robione, pali tez rozsadnie, wygodne autko

  • 7. Data: 2010-08-12 22:44:44
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-08-12 13:50, Maciej Browarczyk pisze:

    > Bo jesli
    > trafisz ARLa i chipniesz go na 180-190KM to juz niezly przeciag robi a
    > fun z jazdy nieziemski.

    Chyba łatwiej trafić 6-tkę w Lotto niż nie zabitego ARLa w kompakcie. I
    to nie tylko w naszym kraju.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 8. Data: 2010-08-12 22:49:41
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Thu, 12 Aug 2010 16:55:52 +0000 (UTC), cj napisał(a):

    > tak, jezdzilem. w srodku owszem, ok, ale czesto musze wyjezdzac w srodku nocy
    > i nie chcialbym straszyc rodziny ;)

    To po prostu musisz czmychać bardziej zdecydowanie ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 9. Data: 2010-08-12 23:15:17
    Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org>

    Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:

    > Chyba łatwiej trafić 6-tkę w Lotto niż nie zabitego ARLa w kompakcie. I
    > to nie tylko w naszym kraju.

    Bzdura. Wchodzisz na sr.pl lub seatracing i szukasz.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciek

  • 10. Data: 2010-08-13 22:08:40
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "Marcin "Kenickie" Mydlak" wrote:
    > Chyba łatwiej trafić 6-tkę w Lotto niż nie zabitego ARLa w kompakcie. I to nie
    tylko w
    > naszym kraju.

    Mnie się udało, w Toledo II. I to w Polsce.

    Znajomy niedawno przytaszczył z niemcowni Leona z nie zabitym ARLem.

    Da się. :-)

    Pozdrawiam
    .Peeter