  • Data: 2010-07-14 17:14:04
    Temat: Re: komórki na NIEWYŁAMANĄ kartę SIM
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

    Piotrek wrote:
    > Przypuszczam ze czyste karty sim sa programowane, albo chociaz
    > sprawdzane czy dzialaja, wiec nawet nowa karta byla przynajmniej raz
    > podlaczana do czegos.

    Mają numer wgrany przez producenta kart. A ten moze być zaprogramowany
    na etapie produkcji samego chipa, tak więc styki są używane tylko w celu
    sprawdzenia poprawności montażu karty, a tę można zrobiź tak, żeby śladu
    nie było. Natomiast telefon jest zaprojektowany tak, aby zagwarantować
    styk. Np. modemy Huawei (mój ulubiony e169 np.) potrafi wycisnąć otworki
    w karcie...

    > Bo przeciez kazda karta zawiera inne dane. Nie mozna przeciez tworzyc
    > za kazdym razem unikalnej struktury polprzewodnikowej a jakos te
    > informacje trzeba zapisac.

    Ale jak napisałem wyżej - nie trzeba tego robić PO złożeniu karty do
    kupy.

    Jakub