eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmkomoorki.pl, Nokia Poland - czyli moje przeboje z E52Re: komoorki.pl, Nokia Poland - czyli moje przeboje z E52
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsb.icpnet.pl!
    not-for-mail
    From: Przemysław Ryk <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: komoorki.pl, Nokia Poland - czyli moje przeboje z E52
    Date: Fri, 21 Jan 2011 11:18:57 +0100
    Organization: ICP News Server
    Lines: 29
    Sender: p...@g...com
    Message-ID: <3wy6ntqijsvl$.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info>
    References: <1...@m...przemekryk.no-ip.info>
    <ihblgu$tr8$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 89-79-222-130.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: opal.icpnet.pl 1295605151 90377 89.79.222.130 (21 Jan 2011 10:19:11 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 21 Jan 2011 10:19:11 +0000 (UTC)
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.84pl Hamster/2.1.0.11
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1005955
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Fri, 21 Jan 2011 11:00:57 +0100, Tomek napisał(a):

    > O ile się nie mylę, wybrałeś gwarancję producenta jako jedną z opcji reklamacji.
    > Powinienneś wiedzieć, iż taką opcję możesz wybrać tylko raz i nie możesz jej
    > dowolnie zmieniać na niezgodność towaru z umową, bo taki masz kaprys.
    > Miałeś zwyczajowo pechowy telefon. Ale gdybyś od razu zaniósł aparat sprzedawcy
    > i powołał się na niezgodność, nie miałby on wyjścia i musiałby się dostosować w
    > ciągu 14 dni do Twojej reklamacji. Oczywiście w tym przypadku całkowita
    > odpowiedzialność spada na sprzedawcę i nie może się on zasłaniać Producentem i
    > jego Ograniczoną Gwarancją, ponieważ Ty wybrałeś Niezgodność towaru a nie
    > gwarancję.

    W takim razie sprzedawca powinien również wysłać telefon do serwisu Nokii -
    dobrze mi się wydaje? Tymczasem nie zrobił tego ani razu. Nie ma po tym w
    każdym razie śladu w karcie gwarancyjnej. Może to karkołomna konstrukcja,
    ale skoro bierze się za "naprawianie" aparatu, to niech się z tego wywiąże?

    Nokia zasłania się tym, że w przypadku kolejnej nieudanej naprawy, to ja mam
    swoje roszczenia kierować do sprzedawcy. Nokia poza tym nie jest w stanie
    określić, co musi się wydarzyć, by telefon kwalifikował się do wymiany.
    Sprzedawca zasłania się tym, że on żadnego serwisu nie prowadzi (a do
    autoryzowanego telefonu nie wysłał). Więc kto tu do ciężkiej i
    niepohamowanej za cokolwiek odpowiada?

    --
    [ Przemysław "Maverick" Ryk ICQ: 17634926 GG: 2808132 ]
    [ Według najnowszych wyliczeń naszych statystyków 23 procent kobiet, które ]
    [ zostały porzucone, opycha się lodami. Pozostałe 77 procent zostało ]
    [ porzucone, ponieważ opychało się lodami. (Jay Leno Show, JoeMonster.org) ]

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: