  • Data: 2013-07-01 09:05:29
    Temat: Re: komisy Gsm
    Od: "Chris" <c...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    J.F. nabazgrał(a):

    > Hm, jeszcze troche takich budek widuje.
    > Moze zyja z akcesorii, ale te tez maja drogie ...

    Kolega prowadzi/ł i z samych tel. nie wyżyjesz, głównie liczą na akcesoria
    (ładowarki, futerały itp.) same tel. kupują okazyjnie jak ktoś np. przedłuża
    umowę i nie chce mu się albo nie wie jak sprzedać np. na allegro (głównie
    ludzie starsi) a tak ma szybki zbyt i 2x tyle co emerytura .. potem leży to
    aż się trafi klient co woli kupić w takim pukcie mając towar w ręku i
    dopłacić np. 100zł niż ryzykować cegłę z allegro ..

    > W sumie ... moga kupic tam gdzie najtansze sklepy internetowe i zostac
    > normalnym sklepem.

    90% tych budel w marketachz tel. ma swoje konta na allegro i tam handlują.

    > Tak swoja droga to mnie zastanawiaja zegarki - w kazdej galerii
    > wypasione stoisko, zegarkow tam tysiace, a ruchu nie widac.
    > W odroznieniu od telefonow marze daje sie utrzymac wysoka i wystarczy
    > sprzedac jeden co dwa dni ?

    Pewnie jak firmy odzieżowe mają marże po min. 100%, mam znajomych w Nike i
    wiem jakie mają ceny dla pracowników, nawet idąc do sklepu firmowego w tym
    outlet ma się -50% na dzień dobry. Plecaki co w sklepie wiszą po 150-200zł
    mają po 50-80 zł

    > Czy producent doplaca za wystawienie w ruchliwym punkcie ?

    Nie wiem ale jest to możliwe, każdy duży producent dzięki temu ma reklamę. W
    handlu sprzętem komputerowym czołowi gracze co jakiś czas np. raz do roku
    wypłacają dystrybutorą specjalne premie za reklamę i wprowadzanie ich marki
    na rynek (np. HP)