  • 1. Data: 2010-09-20 18:35:58
    Temat: kolizja warszawa
    Od: ponury <v...@p...onet.pl>

    witam. dzis jadac swa buma mialem mialem kolizje na skrzyzowaniu
    andersa z anielewicza . puszkarz jadac w strone zoliborza chcial
    skrec w lewo a jest tam zakaz . ja jadac z tylu jego nie centralnie
    ale tak przy osi nie uchronilem sie przed uderzeniem go po jego
    manewrze . jakos sie udalo nie pacnac na safalt. policja ponad dwie
    godziny ustalala winnego i ustalia ze winny jestem ja prowadzacy
    motor . co mnie zdziwilo i powidzialem zeby konczyli bo ja sie nie
    zgadzam z tym i do sadu grodzkiego .wiec przekazali sprawe na walicow.
    mimo ze puszkarz sie przyznal to klepali wine mnie . malo tego ze on
    popelnil wykroczenie i w wyniku tego doszlo do kolizjii to niesteyt
    ale winny mailem byc ja . teraz dochodzenie o zobaczymy. ot taka sobie
    historia
    \
    pozdr ponury bmw k 100

  • 2. Data: 2010-09-20 19:50:04
    Temat: Re: kolizja warszawa
    Od: gogi <g...@W...pl>

    W dniu 2010-09-20 20:35, ponury pisze:
    > witam. dzis jadac swa buma mialem mialem kolizje na skrzyzowaniu
    > andersa z anielewicza . puszkarz jadac w strone zoliborza chcial
    > pozdr ponury bmw k 100
    [ciach]

    Witam,
    wszystko zalezy czy miales szanse zobaczyc czy gosc skreca. Czy wlaczyl
    kierunek itp.
    Najrozsadniej byloby uznac Ciebie jako wspolsprawce, niestety, ale to
    byloby zgodne z prawem.

    Pozdr.
    -- gogi

  • 3. Data: 2010-09-20 19:51:24
    Od: gogi <g...@W...pl>

    --
    gogi

  • 4. Data: 2010-09-20 20:27:18
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    > wszystko zalezy czy miales szanse zobaczyc czy gosc skreca. Czy wlaczyl
    > kierunek itp.
    > Najrozsadniej byloby uznac Ciebie jako wspolsprawce, niestety, ale to
    > byloby zgodne z prawem.

    ta, to jak wjedziesz na skrzyżowanie z podporządkowanej i będziesz miał
    wypadek to wina będzie leżeć po stronie motocykla na głównej drodze.. bo się
    nie rozejrzał, weź się ogarnij

  • 5. Data: 2010-09-20 21:34:53
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

> [...]
    > popelnil wykroczenie i w wyniku tego doszlo do kolizjii to niesteyt
    > ale winny mailem byc ja . teraz dochodzenie o zobaczymy. ot taka sobie

    Jak dla mnie nie zachowales bezpieznego odstepu i jest twoja wina, ze on
    skrecal to inna sprawa i za to powinien dostac mandat. A co by bylo,
    gdyby on hamowal awaryjnie, bo mu by cos lub ktos wyskoczylo przed
    maske? Tez bys w niego wjechal.
    Rozumiem, ze jechales bezposrednio za nim

    Michal V-R
    gg 9409047
    żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

  • 6. Data: 2010-09-21 06:07:16
    Od: "jahi" <j...@w...pl>

    Michał V-R wrote:

> [...]
    > bylo, gdyby on hamowal awaryjnie, bo mu by cos lub ktos wyskoczylo
    > przed maske? Tez bys w niego wjechal. Rozumiem, ze jechales

    Hamować awaryjnie mógł, skręcać w tym miejscu nie miał prawa. I
    tego ponury nie musiał przewidywać, zasada ograniczonego zaufania
    też ma swoje granice.

  • 7. Data: 2010-09-21 06:49:18
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2010-09-21 08:07, jahi pisze:

    > Hamować awaryjnie mógł, skręcać w tym miejscu nie miał prawa. I
    > tego ponury nie musiał przewidywać, zasada ograniczonego zaufania
    > też ma swoje granice.

    ZAufanie azufaniem, co nie zmienia faktu nie zachowania bezpiecznej
    odleglosci nad poprzedzajacym pojazdem, myale, ze jakby hamowal
    awaryjnie, to szkody bylyby wieksze. W takich sytuacjach, tak to
    interpretuja przepisy, skrecajacy moze jedynie mandat dostac, za
    wykonanie manewru skretu w lewo

  • 8. Data: 2010-09-21 08:22:58
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    jahi pisze:

    > Hamować awaryjnie mógł, skręcać w tym miejscu nie miał prawa.

    nie ma nic do rzeczy. bezpośrednią przyczyną kolizji nie był skręt
    puszki, tylko niezachowanie ostrożności przez ponurego. sprawcą jest
    ponury, a puszkarz dostanie mandat za złamanie zakazu skrętu.
    tyle. sąd niczego nie zmieni. przykro mi ponury, jesteś sprawcą kolizji.

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5

  • 9. Data: 2010-09-21 08:25:05
    Od: n...@s...com

    On Tue, 21 Sep 2010 10:22:58 +0200, gildor <g...@N...gazeta.pl>
    wrote:

    >. sąd niczego nie zmieni. przykro mi ponury, jesteś sprawcą kolizji.

    Nie mow hop!
    IMO blizej temu to wspolwiny.

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 10. Data: 2010-09-21 08:26:04
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    ponury pisze:
> [...]
    > popelnil wykroczenie i w wyniku tego doszlo do kolizjii to niesteyt
    > ale winny mailem byc ja . teraz dochodzenie o zobaczymy. ot taka sobie

    Przykra historia i pewnie w stresie pisałeś, ale jakbyś mógł przeczytać
    zanim naciśniesz "wyślij", łatwiej było by Cię zrozumieć.

    pozdrawiam