  • 11. Data: 2010-06-15 10:57:12
    Temat: Re: kolejny przekręt SMS?
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    Piotr M pisze:

    > Eee, pewnie jakby pogrzebać głębiej, to okaże się też, że kradli/kradną.
    > Norma w wielkim biznesie :)

    Eeeeeee tam, krasc to mozesz ty lub ja na przyklad batonik w markecie
    lub 10 zl.

    Powyzej kilku zer to nigdy nie bedzie sie nazywac kradziez.

  • 12. Data: 2010-06-15 14:19:50
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > to jest dobre:
    > "Od samego powstania Avantis jest spółką dochodową, z jednym
    > z najwyższych w Polsce współczynników dynamiki rozwoju.
    > Potwierdzeniem intensywnego rozwoju Spółki jest przyznanie jej w latach
    > 2004, 2005, 2006 i 2007 Gazeli Biznesu - nagrody dla najszybciej
    > rozwijających się firm w Polsce"

    avantis jest jednym z kilku agregatorow, ktory udostepnia numery innym
    podmiotom, albo przygotowuje akcje sms na zlecenie klientow koncowych

    > teraz to się nie dziwię... na oszustwie, wielki mi biznes,
    >
    > brat

    a czy masz na tyle odwagi, zeby oskarzyc (mniejsza o to, czy slusznie) kogos
    o oszustwo, ale pod wlasnym nazwiskiem ?

  • 13. Data: 2010-06-15 18:00:17
    Od: "..::Wiskoler::.." <j...@v...cy>

    Dnia Mon, 14 Jun 2010 17:05:41 +0200, Arek napisał(a):

    > O co chodzi z tymi spacjami? Niedomyślny ostatnio jestem.
    > Na czym polega przekręt?

    Przy mniejszej przekątnej ekraniku telefonu, jak jest tekst dłuższy niż
    linie na wyświetlaczu, tekst zostaje połamany. Dlatego większa ilość spacji
    przed ceną ma za zadanie ukryć ją z oka widzenia. Domyślnie czytając taką
    wiadomość założysz iż to "normalny" sms za ileś_tam_groszy, oczywiście
    jeśli nie przewiniesz ekranu z tekstem i nie przeczytasz dalej.
    --
    ...:::WISKOLER:::...

    Stirlitz, co jest lepsze: radio czy gazeta? - zapytał podejrzliwie Mueller.
    - Gazeta, w radio nie zawiniesz śledzia - odparł spokojnie Stirlitz.

  • 14. Data: 2010-06-15 21:55:43
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Tue, 15 Jun 2010 16:19:50 +0200, brum napisał(a):

    > a czy masz na tyle odwagi, zeby oskarzyc (mniejsza o to, czy slusznie) kogos
    > o oszustwo, ale pod wlasnym nazwiskiem ?

    Rozsądek nakazuje żeby jednak tego nie robić, bo w naszej bananowej
    republice posiadanie racji nie wystarcza żeby wygrać w sądzie.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 15. Data: 2010-06-15 22:14:22
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 15 czerwca 2010 23:55, Chris pisze:

    > Rozsądek nakazuje żeby jednak tego nie robić, bo w naszej bananowej
    > republice posiadanie racji nie wystarcza żeby wygrać w sądzie.

    Hihi, bo sąd nie jest od przyznawania racji, ani nawet od
    sprawiedliwości, a od tego aby sadzić wedle prawa :)

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 16. Data: 2010-06-16 04:39:50
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > Rozsądek nakazuje żeby jednak tego nie robić, bo w naszej bananowej
    > republice posiadanie racji nie wystarcza żeby wygrać w sądzie.

    wsrod normalnych ludzie zwie sie to "tchorzostwo", a nie rozsadek
    banany nie maja tutaj nic do rzeczy

  • 17. Data: 2010-06-16 07:14:17
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "brum" <b...@o...eu> napisał w wiadomości

    > wsrod normalnych ludzie zwie sie to "tchorzostwo", a nie rozsadek
    > banany nie maja tutaj nic do rzeczy

    Bananowe prawo ktore za ten sam czyn moze Cie raz uznac kompletnie
    winnym a drugim razem calkowicie niewinnym,wedle kaprysu sedziego, jest
    wysoce kryminogenne i nie daje wielkich szans uczciwemu czlowiekowi.

    Nemo

  • 18. Data: 2010-06-16 07:26:36
    Od: "bagno" <b...@o...pl>

    Tomasz Gwozdz wrote:
    > otrzymałem z nr +48669339526 następujacą wiadomość SMS:
    >
    > "czesc, wiadomosc ci zostawiam, aby dowiedziec sie jak ja odebrac
    > wyslij
    > sms o tresci GTM.POCZTA na nr 92555 (30,5 pln)"

    Może mi ktoś wyjaśnić jakim cudem ktokolwiek się na coś takiego nabiera ?

    Moja reakcja na tego typu sms (nawet gdyby byl ze znanego numeru) to : jaka
    k... wiadomosc ?? wypie...

    Przeciez rownie dobrze moznaby napisac "wplac mi 50 zl na konto
    a {i tu cokolwiek}". I pewnie polowa odbiorcow by wplacila.

  • 19. Data: 2010-06-16 10:44:02
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 16 czerwca 2010 09:26, bagno pisze:

    > Może mi ktoś wyjaśnić jakim cudem ktokolwiek się na coś takiego nabiera ?
    >
    > Moja reakcja na tego typu sms (nawet gdyby byl ze znanego numeru) to : jaka
    > k... wiadomosc ?? wypie...

    IMO jest potencjał, przecież są osoby co niedawno zaczęły używać
    komórki, są wtedy wystarczająco zagubione i podatne. A jeszcze np gdyby
    wcześniej nie miały nic do czynienia z komputerami, to ta cała technika,
    możliwości i opcje w komórce mogłyby przygnieść. I tu któregoś dnia
    dostaje info że ma wiadomość. To zaczyna sobie radzić..

  • 20. Data: 2010-06-16 23:10:17
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Wed, 16 Jun 2010 06:39:50 +0200, brum napisał(a):

    > wsrod normalnych ludzie zwie sie to "tchorzostwo", a nie rozsadek
    > banany nie maja tutaj nic do rzeczy

    Ty też tutaj nie występujesz pod własnym nazwiskiem lecz ukrywasz się
    pod jakimś nic niemówiącym nickiem, więc nie masz żadnego prawa komuś
    innemu zarzucać tchórzostwa.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof