  • 31. Data: 2010-08-27 21:39:28
    Temat: Re: kolejny problem z Canon 7D
    Od: StaM <q...@g...com>

    On 27 Sie, 23:30, rabin <t...@g...com> wrote:
    > i jeszcze tu:http://picasaweb.google.pl/tomasz.rabczuk/CanonD7
    #5510205047912824482

    > co na tym zdjęciu jest ostre bo ja nie widzę
    >
    > pozdr
    > rabi

    Canon niestety nie ma stabilizacji matrycy.

  • 32. Data: 2010-08-27 21:49:44
    Od: rabin <t...@g...com>

    > Canon niestety nie ma stabilizacji matrycy.

    ale ma stabilizację w obiektywie...........myślisz że to kwestia braku
    stabilizacji matrycy?

    rabi

  • 33. Data: 2010-09-02 12:16:43
    Od: WWojtek <w...@o...pl>

    W dniu 2010-08-27 23:49, rabin pisze:
    > ale ma stabilizację w obiektywie...........myślisz że to kwestia braku
    > stabilizacji matrycy?
    >
    > rabi
    Ale Ty na jaja czy na serio pytasz?!
    Zdjecie robi fotograf a nie aparat. Poruszyles zdjecie i po ptokach.
    Aparat sprawny i temat posta zupelnie nieprawidlowy. Z Canonem 7D
    wszystko w porzadku.
    WW

  • 34. Data: 2010-09-02 12:27:36
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "WWojtek" 4c7f95a4$0$22813$6...@n...neostrada.pl

    > Ale Ty na jaja czy na serio pytasz?!
    > Zdjecie robi fotograf a nie aparat. Poruszyles zdjecie i po ptokach. Aparat sprawny
    i temat posta zupelnie nieprawidlowy. Z
    > Canonem 7D wszystko w porzadku.

    W teatrze pewną panią odwrócono do góry nogami (trzymano ją za nogi
    tak, że widać było to, co miała pod spódnicą) i kiwano w czasie, gdy
    robiła zdjęcie baletnicy -- a jednak zdjęcie wyszło nieporuszone tą
    brutalnością. ;)

    Moje zdanie jest takie:

    -- stabilizacja matrycy nie ma sensu
    -- stabilizacja w obiektywie pomaga w kadrowaniu i w ostrzeniu
    oraz (czasami) w mierzeniu światła do ustalenia ekspozycji
    -- nieporuszenie zdjęcia trzeba uzyskiwać krótkim czasem
    otwarcia migawki lub statywem (najlepiej i jednym
    i drugim naraz)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'