  • 21. Data: 2009-12-10 12:39:54
    Temat: Re: kolejny dowód...
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    scooby pisze:
    > ładne toto, masz większe ?
    > potrzebuję dzisiaj/ w tym tygodniu zwiększonej dawki kolorów, na widok
    > za oknem nie mam co liczyć :\

    No... na razie takie mogę pokazać raczej tylko. Ale kolorowych to mam
    dużo na stronie :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 22. Data: 2009-12-10 12:46:38
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    adam pisze:
    > No ale to, jak podejrzewam, zasługa dystrybutora Nikona, który decydował
    > o momencie użyczenia zabawek.

    I to jest prawda (no, w 80%), bo jednak bywają takie dni, że można
    zrobić jedynie performance o błocie i bezsensie życia. Zwłaszcza, że -
    jak znam życie - zabawki zostały dostarczone na wczoraj z
    przedwczorajszym terminem zwrotu.
    W ogóle, robienie testów krajobrazowych w listopadzie/grudniu to
    hadrcore. Ale jak przyjdzie czerwiec to oczywiście producenci już jedną
    nogą na urlopach czyli każdy ma wszystko w d. A potem zdziwienie...

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /zostałbym ateistą, ale boję się iść do piekła.../

  • 23. Data: 2009-12-10 12:56:13
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 10 Dez., 13:08, Tomasz Worek <t...@g...com> wrote:

    > Racja, ale dla mnie - jako widza tej galerii - nie ma to absolutnie
    > żadnego znaczenia czy inne zdjęcia autora są dobre czy nie.

    przede wszystkim to nie jest galeria.

    MOznaby powiedziec galeria internetowa - a to wyjasnia jej range.
    zrobil zwykle zdjecia sprzetem jaki chcial.
    pokazal je w sieci.
    siec jest miejscem przeznaczonym rowniez na rzeczy bezwartosciowe .
    tzw smieci medialne.
    Pokazal swoje smieci w miejscu do tego odpowiednim.
    Gdyby to bylo w salonie wysatwowym ZPAF , wejscie za oplata , to
    moznaby sie oburzac.

    Jego sprawa co pokazuje , co robi pod swoim nazwiskiem.
    Ja mu sie nie dziwie , ze cos takiego pokazuje . ja sie dziwie
    ludiziom , ktorzy sie czyms takim podniecaja i dorabiaja do tego
    teorie jak niejaki kokos ktory dopatruje sie w tym dowodu na rzekomo
    cos tam.
    Widac dla takich bezmozgowcow sa te zdjecia pozywka intelektualna.
    a wiec facet wiedzial co robi , bezmozgowca trza tez czyms zywic.

  • 24. Data: 2009-12-10 13:20:03
    Od: "Lol" <l...@l...pl>

> [...]
    > Ale jak przyjdzie czerwiec to oczywiście producenci już jedną nogą na
    > urlopach czyli każdy ma wszystko w d. A potem zdziwienie...

    Niemniej Pan Piotr niedawno linki do ładnych panoramek listopadogrudniowych
    z Tatr na grupę wrzucał...
    Tylko to trzeba wstać rano albo wyjść/wrócić w nocy. A nie każdemu się chce.
    Po prostu.

    --
    Lol

  • 25. Data: 2009-12-10 13:41:02
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Lol pisze:
> [...]
    > z Tatr na grupę wrzucał...
    > Tylko to trzeba wstać rano albo wyjść/wrócić w nocy. A nie każdemu się chce.

    Bo on robi bardzo fajne zdjęcia.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /lubię te igrzyska różne, zawsze kibicuję na Trynidad i Tobago czy jakoś
    tak/

  • 26. Data: 2009-12-10 14:02:12
    Od: "...::QRT::..." <n...@...mejla>

    Dnia Thu, 10 Dec 2009 14:20:03 +0100, Lol napisał(a):

> [...]
    > z Tatr na grupę wrzucał...
    > Tylko to trzeba wstać rano albo wyjść/wrócić w nocy. A nie każdemu się chce.

    jak sie niebo porządnie stratusem zasnuje, to nie pomoze ani wschód, ani
    zachód, ani nawet zaćmienie całkowite.

    --
    www.warszawski.info

  • 27. Data: 2009-12-10 14:43:03
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Thu, 10 Dec 2009 13:25:48 +0100, J.F. napisał(a):

    > Mysle ze mylisz cele.
    > Celem niniejszej pracy jest uzyskanie tylulu .. oj nie,
    > przepraszam, zarobienie pieniedzy od firmy nikon.
    >
    > I to imo zrobili dobrze - na zawolanie nie wyczarujesz pieknej
    > pogody ani ciekawego tematu.
    > A zdjecia pokazuja ze sobie sprzet radzi calkiem dobrze.

    O! a to wiele wyjaśnia, właściwie wyjaśnia wszystko :)
    Pewnie gdybym się zabrał za lekturę artykułu to by się samo wyjaśniło, ale
    po samych zdjęciach już powinienem wpaść, o co biega :))

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 28. Data: 2009-12-10 14:47:59
    Od: majster <p...@o...pl>

    On 10 Gru, 11:34, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    > Nie wiem, ale miałem okazję spróbować jak to jest  - ten materiał
    > powstał ostatnio, w pięć dni:http://www.tymczasowy.neostrada.pl/!/x.jpg
    > (tylko to zdjęcia specyficzne - trójwymiarowe i będące pierwszymi
    > ujęciami filmu - stąd nie wszędzie ''akcja'' jest już w kadrze.
    > Warszawka musi być i musi być taka - sorry).
    >

    > Bo ludzie dzielą się na takich, którzy lubią robić zdjęcia i robią je
    > dobrze i na takich, którzy lubią wydawać albumy i wydają je często :)

    Doskonały materiał na album promujacy Polskę.

    pozdrawiam

    majster

  • 29. Data: 2009-12-10 15:11:30
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Kapsel" napisał

    > O! a to wiele wyjaśnia, właściwie wyjaśnia wszystko :)
    > Pewnie gdybym się zabrał za lekturę artykułu to by się samo wyjaśniło, ale
    > po samych zdjęciach już powinienem wpaść, o co biega :))

    Bo to jest tak - do momentu kiedy sam nie wylądujesz w takich warunkach,
    możesz się nie kapnąć o co biega.
    Ot, bure i nijakie kadry - wyobrażam sobie jaki nastrój w ekipie panował jak
    walczyli o zrobienie minimum strawnego materiału do publikacji.
    Tyle się natachać fajnego sprzętu, tyle kilosów zrobić i cały efekt psu w
    d***. ; )

    Nikon sam sobie wyrządził szkodę nie dopilnowawszy aby plener mógł mieć
    miejsce w lepszych okolicznościach.

    adam

  • 30. Data: 2009-12-11 09:36:55
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    majster pisze:
    > Doskonały materiał na album promujacy Polskę.

    A dzięki, właśnie temu celowi ma służyć.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /skomplikowani ludzie mają proste rozwiązania, prostacy wszystko komplikują/