  • 111. Data: 2011-05-25 01:22:05
    Temat: Re: kolejny dawca
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin The_EaGle

    > Zmieniał pas? TAk
    > Upewnił się że nic nim nie jedzie? NIE Wymusił pierwszeństwo ? TAK

    Nie zmieniał pasa tylko skręcał.

  • 112. Data: 2011-05-25 01:27:15
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin zefir

    > 16 lat jeżdżę samochodem i motocyklem i sprawdzanie przy skręcie w lewo
    > na skrzyżowaniu czy nie jestem wyprzedzany nawet mi przez głowę nie
    > przeszło, gdyż nie potrafiłem sobie do tej pory wyobrazić głupola
    > zdolnego do takiego czynu,

    To może wyrzuć je do kosza. Mi z kolei nie przyszło do głowy wykonanie
    jakiegokolwiek manewru bez zerknięcia w lusterko.

  • 113. Data: 2011-05-25 01:29:02
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin zefir

    > Smutne to jest wyprzedzanie pojazdu sygnalizującego zamiar skrętu w lewo
    > a nie to, że skręcający nie sprawdza w ostatnim momencie przed skrętem
    > czy jakiemuś kozakowi się śpieszy.

    Zdarzają się często idioci którzy chcąc skręcić w lewo zjeżdżają do
    prawej strony (coby zapodać szerszy łuk), następnie zwalniają (jeszcze
    bez kierunku) i nagle skręcają w lewo włączając jednocześnie
    kierunkowskaz.

  • 114. Data: 2011-05-25 02:19:37
    Od: "cbnet" <c...@n...pl>

    Sytuacja odwrotna:

    Motocyklista chce skręcić w lewo, więc zwalnia sygnalizując
    zamiar wykonania manewru, kilka aut jadących za nim również
    hamuje, ale jedno auto gdzieś z tyłu nie zwalnia lecz wyskakuje
    na pas przeciwległy do wyprzedzania i wjeżdża wprost w
    skręcającego w lewo motocyklistę.

    Problem z takimi bezmózgimi Debilami jak ty i inni znaFcy
    polega na tym, że nietrudno wyobrazić sobie twoją zupełnie
    odmienną interpretację dla takiego zdarzenia.
    I mam tylko nadzieję, że nikt rozsądny nie bierze waszych
    debilnych wypocin na poważnie.

    --
    CB

  • 115. Data: 2011-05-25 02:39:01
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2011-05-24 23:44, The_EaGle pisze:

    > Nie wiem czy potrafisz czytać ale czytać ze zrozumieniem na pewno nie
    > potrafisz. Interpretowanie to kolejna odległa od poprzedniej
    > umiejętność. Skup się na drugiej i lepiej nic nie interpretuj.

    > OOoo a co to jest sądowa interpretacja? I czym się różni od Filipowej?

    > Bosz...

    Za kolegą powtórzę: Zachowaj swój debilizm dla siebie i nie wprowadzaj
    ludzi w błąd.

  • 116. Data: 2011-05-25 02:40:16
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2011-05-24 23:48, The_EaGle pisze:

    > Absolutnie nie był winny. Powodem spowodowania wypadku był manewr skrętu
    > w lewo a nie wyprzedzania. Nie upewnienia się że z tyłu ktoś nadjeżdża.
    > Motocyklista jechał pasem swoim - kierowca samochodu zajechał mu drogę.

    Nie wprowadzaj ludzi w błąd, zachowaj swój debilizm dla siebie.

  • 117. Data: 2011-05-25 02:40:48
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2011-05-24 23:40, The_EaGle pisze:

    > Robisz z siebie idiotę czy nim po prostu jesteś?

    Skąd to pytanie bałwanie?

  • 118. Data: 2011-05-25 03:14:08
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Cavallino

    > I zrozumiałeś to jako zezwolenie na taranowanie jadącego w tym samym
    > kierunku?

    Odpowiedzialność leży po obu stronach. Z jednej strony nie można
    wyprzedzać po lewej sygnalizującego skręt w lewo, z drugiej skręcając
    trzeba zachować szczególna ostrożność (czyli niewątpliwie wiedzieć co się
    dzieje wokół). Reszta zależy od okoliczności. Tutaj winy skręcającego (na
    podstawie znanych faktów) raczej nie widzę.

  • 119. Data: 2011-05-25 08:13:52
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 24 May 2011 22:22:12 +0200, Filip KK napisał(a):

    >Przepis zniesiono parę
    > dobrych lat temu (z 9 lat temu? Już nawet nie pamiętam kiedy), a ludzie
    > nadal myślą że należy upewniać się przed skrętem w lewo na skrzyżowaniu,
    > czy jest się wyprzedzanym.

    Jezeli ktos nie zerka w takiej sytuacji w lusterko, to znaczy, ze nie
    powinien wyjezdzac na droge nawet furmanka. Na drodze nalezy zachowywac sie
    tak, jakbys byl tam jedynym znajacym przepisy. Masz zakladac, ze reszta
    jedzie tak, jakby chcieli Cie zabic. To sie nazywa "zasada ograniczonego
    zaufania".

    --
    Maciek

  • 120. Data: 2011-05-25 08:14:37
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 24.05.2011 21:50, masti pisze:

    > nie wolno skręcać w lewo gdy jest się wyprzedzanym!

    Z trzeciej strony na skrzyżowaniu nie wolno wyprzedzać.

    Obawiam się, że w tym przypadku sprawcą będzie motocyklista. Co nie
    zmienia faktu, że inicjator wątku jest obmierzłą mendą.