  • Data: 2011-05-26 23:52:04
    Temat: Re: kolejny dawca
    Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jeśli w wyniku twojego ocipiałego "usprawiedliwiania" ktokolwiek
    jeszcze zginie lub straci zdrowie w takiej lub podobnej sytuacji
    (np przy zderzeniu z pojazdem skręcającym w lewo na posesję)
    tylko i wyłącznie z własnej winy, to wtedy będziesz mógł przyznać
    sobie order Największego Bezmyślnego Debila psm do kwadratu.

    Na razie IMHO pozostajesz "tylko" Największym Bezmyślnym Debilem
    psm (bez kwadratu).

    --
    CB