  • Data: 2011-05-27 00:06:14
    Temat: Re: kolejny dawca
    Od: mk4 <m...@d...nul> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-05-26 23:45, Cavallino wrote:

    > Błędy w ocenie się zdarzają, więc dlaczego jedne zaliczasz do grupy "nie
    > masz prawa" , a błędy przy skręcaniu rozgrzeszasz?

    Po pierwsze takie zachowanie motoru w sugerowanym przez ciebie przypadku
    nie jest bledem a rozmyslnym i skalkulowanum dzialaniem. Dzialanie jest
    bledne i rozmyslne wiec samemu sie bierze za to odpowiedzialnosc.
    Trudno, zeby caly swiat naprawial bledy, ktore popelniamy - bo tak nam
    sie widzi.

    A potworze - manewru nie moze zainicjowac bo z takiej odleglosci nie
    jest w stanie ocenic jego konsekwencji a tym zamym spelnic warunkow
    bezpieczenstwa jego wykonania. Ja wiem, ze to wiesz ale mimo wszystko
    bedziesz sie miotac.

    A bezpieczniej bedzie wtedy jesli widzac swiatla stop w pojezdzie przed
    nami my wciskamy tez hamulec a nie gaz zeby szybciej go wyprzedzic /
    ominac - przeciez ten przed nami ma jakis powod zeby zwolnic.... I
    raczej takie zachowaie nalezaloby propagowac.

    --
    Pozdr
    mk4