  • 11. Data: 2010-07-25 18:51:27
    Temat: Re: kolejny ciekawy timelaps:)
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Saiko Kila pisze:

    > Co za różnica jak się podnieca? Efekt ostateczny ten sam :P

    I za darmo :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 12. Data: 2010-07-26 16:17:27
    Od: Saiko Kila <f...@p...vqrn.arg.cy>

    Proces Janko Muzykant <j...@w...pl> zwrócił błąd:

    > I za darmo :)

    Na początku. To taka promocja. Ma wciągnąć ;)

    --
    Saiko Kila
    Unregistered Windows User #7.29581131e8

  • 13. Data: 2010-07-27 16:32:34
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "mt" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Witam.
    > Co prawda znalezione na innej grupie i nie mojego autorstwa, ale chyba
    > warto rzucić okiem.
    > No i niech się przyzna ktoś z trójmiejskich ślubniaków, kto tam występuje
    > od 03:25 :)
    > http://vimeo.com/13339553

    Kilka momentow bardzo fajnych - maly z kwiatkiem np. :)

  • 14. Data: 2010-07-27 18:33:28
    Od: StaM <q...@g...com>

    .

    > Kilka momentow bardzo fajnych - maly z kwiatkiem np. :)

    Faktycznie zabawny jest ten kawalek.
    StaM

  • 15. Data: 2010-07-28 09:17:58
    Od: Sylwester Zarębski <z...@i...net.pl>

    Dnia Sat, 24 Jul 2010 20:34:58 +0200, mt napisał(a):

> [...]
    > warto rzucić okiem.
    > No i niech się przyzna ktoś z trójmiejskich ślubniaków, kto tam

    Fantastyczne, naprawdę świetne, montaż, kadry, czasem nieco dziwi
    sztucznie zrobiony blur, ale wszystko spasowane jednak doskonale. Kadry
    z długiej ogniskowej przypominają zdjęcia klocków Lego :). Super!

    --
    pozdrawiam
    Sylwester Zarębski

  • 16. Data: 2010-07-28 11:56:50
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <1...@4...net>,
    Sylwester Zarębski nabazgrał:
    > Fantastyczne, naprawdę świetne, montaż, kadry, czasem nieco dziwi
    > sztucznie zrobiony blur, ale wszystko spasowane jednak doskonale. Kadry
    > z długiej ogniskowej przypominają zdjęcia klocków Lego :). Super!

    Wydawało mi się, że blur był optyczny...

    --
    Ostatnio na http://blog.lrem.net/ wymajaczyłem:
    Fixing Inkscape Python extensions

  • 17. Data: 2010-07-30 21:22:26
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    [ o: http://vimeo.com/13339553 ]

    > Wydawało mi się, że blur był optyczny...

    Weź sobie np. 00:45 i sprawdź że masz rację. Znaczy wydawało się ;)
    (to nie może być również tilt&shift, co teoretycznie można by
    rozważać na wcześniejszych ujęciach z prawym górnym rogiem rozmytym,
    rozmycie masz z obu stron).

    pzdr, Gotfryd

  • 18. Data: 2010-07-31 10:35:37
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <Pine.WNT.4.64.1007302319130.1964@quad>,
    [ o: http://vimeo.com/13339553 ]

> [...]
    > (to nie może być również tilt&shift, co teoretycznie można by
    > rozważać na wcześniejszych ujęciach z prawym górnym rogiem rozmytym,

    Spójrz no na forum Pentaksa, ludzie uzyskują takie efekty
    TS-em z Biometara i dętki rowerowej...

    --
    Ostatnio na http://blog.lrem.net/ wymajaczyłem:
    Wykrakałem?