  • 51. Data: 2011-01-09 11:10:16
    Temat: Re: kolejny bezwypadek z 2 zrobiony
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sat, 08 Jan 2011 23:36:08 +0100, Mruk <t...@g...pl> wrote:

    >jeżeli sprawca jest martwy to prokuratura sprawę umarza i nikt nie
    >analizuje jaka była szybkość sprawcy

    Sprawca <> właściciel auta. Właściciel może dalej cieszyć się
    zdrowiem, a odszkodowanie pewnie z AC też by chciał.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 52. Data: 2011-01-09 11:15:53
    Od: "zinek" <u...@o...pl>

    Użytkownik "P_ablo" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > To jest jego zboczenie "zawodowe" przeradzajace sie w obsesje. I ile mnie
    > pamiec nie myli, Zinek jest stalym bywalcem bezwypadkowe...

    dzieki za szybka analize psychologiczna ;) ROTFL.
    bezwypadkowe.net juz nie ma - jakbys nie zauwazyl.

  • 53. Data: 2011-01-09 13:08:49
    Od: "marek" <s...@o...pl>

    > bezwypadkowe.net juz nie ma - jakbys nie zauwazyl.

    oh jej. jaka szkoda.

  • 54. Data: 2011-01-09 14:08:09
    Od: " Michał" <m...@W...gazeta.pl>

    zinek <u...@o...pl> napisał(a):

    > http://kontakt24.tvn.pl/temat,zlamal-porsche-na-pol,
    62316.html?grupa=polska

    > niezly ubaw - szkoda ze nie dla kierownika tego czegos - jestem ciekawy
    ile
    > zaplacil za truposzcza...
    > polska rzeczywistosc...

    Ja dodatkowo obstawiam prędkość uderzenia na około > 45km/h <, patrząc
    gdzie są kawałki auta, i to że są prawie całe.

    Nie mam pojęcia jak się naprawia auta powypadkowe, ale chyba
    ktoś grubo przesadził.

    pozdrawiam.

  • 55. Data: 2011-01-09 14:42:11
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-01-09 14:08, Michał pisze:

> [...]
    > gdzie są kawałki auta, i to że są prawie całe.
    >

    > Nie mam pojęcia jak się naprawia auta powypadkowe, ale chyba

    Jeden komentarz mnie tam intryguje:
    "A na następnej foto tylnego spojlera który się otwiera powyżej 120
    km/h, skoro około tylu miał w momencie uderzenia to ciekawe z ilu
    wyhamował przed uderzeniem...."

    Czy mamy na sali kogoś wyznającego się na porszakach, kto by to
    potwierdził/zdementował?

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 56. Data: 2011-01-09 15:17:55
    Od: Maciek <k...@g...pl>

    > Ale cos
    > czuje, ze to sie dzialo przy predkosciach grubo powyzej 100km/h, bo tam
    > naprawde trudno sobie cokolwiek zrobic. Nawet dziury sa od pewnego czasu
    > polatane. A dozwolona tam predkosc to 70km/h.

    Gora jest 70km/h, dolem tam gdzie sie rozwalil jest 40km/h.
    Fakt, ze ciezko sobie cos tam zrobic, zachowujac minimum zdrowego rozsadku.
    hmm... calkiem mozliwe, ze byla niezla "szklanka" na jezdni przez te
    ostatnie roztopy a chlopaczek przycisnal wczesniej na prostej.
    Jeszcze warto dodac, ze droga z wypadku jest lukiem, wiec przy slizgawce
    + za duzej predkosci moze byc nieciekawa.

    Maciek

  • 57. Data: 2011-01-09 15:31:50
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-01-09 15:17, Maciek pisze:
    > Gora jest 70km/h, dolem tam gdzie sie rozwalil jest 40km/h.
    > Fakt, ze ciezko sobie cos tam zrobic, zachowujac minimum zdrowego rozsadku.
    > hmm... calkiem mozliwe, ze byla niezla "szklanka" na jezdni przez te

    Nie bylo szklanki, bylo 5 stopni tam wtedy (caly dzien bylo cieplej),
    nie bylo slisko.
    Faktem jest to, ze carrera 4 wcale nie jest latwym autem w prowadzeniu.
    Naped niby na 4 kola, ale i tak blisko 80% przekazywane na tyl.
    Jezdzilem tym autem na torze i dosc latwo jest wypasc dupa.

  • 58. Data: 2011-01-09 15:37:55
    Od: "marek" <s...@o...pl>

    > Jeden komentarz mnie tam intryguje:
    > "A na następnej foto tylnego spojlera który się otwiera powyżej 120 km/h,
    > skoro około tylu miał w momencie uderzenia to ciekawe z ilu wyhamował
    > przed uderzeniem...."

    komentarz pisal debil. Ty tez jestes z tych co oceniaja predkosc po
    zatrzymanej wskazowce na liczniku?

  • 59. Data: 2011-01-09 15:53:30
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2011-01-09 11:15, zinek pisze:
    > dzieki za szybka analize psychologiczna ;) ROTFL.
    > bezwypadkowe.net juz nie ma - jakbys nie zauwazyl.

    Za to jest solidny www.bezwypadkowy.net :)

    A tak na serio to ciekawe z czego złożyli to Porsche bo przy takiej
    przecince to ja więcej niż 1 gwiazdę bym mu nie dał w testach zderzeniowych.

    --
    www.bezwypadkowy.net - zanim kupisz auto zobacz czy nie było wrakiem

  • 60. Data: 2011-01-09 20:49:13
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-01-09 15:37, marek pisze:

    > komentarz pisal debil. Ty tez jestes z tych co oceniaja predkosc po
    > zatrzymanej wskazowce na liczniku?

    No właśnie wiem, że w ten sposób prędkości ocenić nie można
    (przynajmniej nie w 100%). Dlatego jestem ciekaw mechanizmu działania
    tego spojlera (o ile jest faktycznie ruchomy, a nie stały).