    From: "Icek" <i...@d...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: kolejny bezwypadek z 2 zrobiony
    Date: Sat, 8 Jan 2011 16:18:30 +0100

    > Dlaczego spawany? Przy odpowiedniej prędkości i przeszkodzie można tak
    > przeciąć samochód.

    to nie wygląda na fabrycznie poskładany samochód.

    Ten przód zbyt ładnie jest obcięty. Nie wiem też jaka prędkość ale na
    fotkach auto nie leży daleko za znakiem więc nie podejrzewam aby była
    ekstremalnie wysoka. Zwłaszcza, że ten przód odpadnięty.

    Do tego znak stoi jak stał (jedna noga zepsuta).

    Icek