  • Data: 2013-01-10 11:36:31
    Temat: Re: kolejne pomysły chorych ludzi
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-01-09 22:53, Bartosz 'Seco' Suchecki pisze:
    > W dniu 2013-01-09 22:05, Artur Maśląg pisze:
    (...)

    > Boję się, że będzie tak jak teraz. Będą łapać na Sobieskiego pod kładka
    > przy Kostrzewskiego - tam 100 jest sporo, ale ujdzie.

    AFAIR tam jest 70km/h i wielu przekracza.

    > Ale nie zobaczy się fotoradaru na Chełmskiej, gdzie 100 zakrawa o
    > bandytyzm.

    Hmmm, na Chełmskiej? Tam się fizycznie tyle nie da jechać (no,
    znaczy jakby się ktoś uparł to nie zaprzeczę).

    > Robię sobie jaja, ale nie całkiem. Wiadomo gdzie się widuje fotoradary w
    > naszym pięknym kraju.

    Jak tak człowiek popatrzy na spokojnie i bez zacietrzewienia, to w
    znakomitej większości są jednak ustawione sensownie i jest ich niewiele.
    Było (pewnie jest) trochę patologii (szczególnie ze strony SM), ale
    nawet ograniczenia prędkości są sukcesywnie weryfikowane i poprawiane.
    SM też się ukróciło. W mojej opinii podążamy do "normalności", którą
    spotykam w "lepszej" części Europy. No, ale droga długa i daleka.

    > Jestem prawie pewien, że na pasie w stronę Puławskiej przed Herbsta było
    > ograniczenie do 40 km/h. Zerkałem na streetview ale nie ma.\
    > Ktoś pamięta?

    Jeżeli dobrze pamiętam, to 40 postawili tam po paru wypadkach
    (okoliczne pasy + zdarzenia na samym skrzyżowaniu). Później chyba
    przeszedł FR (i chyba w tedy zdjęli 40), po czym postawili
    światła - FR dalej stoi. Przed tą operacją wielokrotnie słyszałem
    z okna piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
    iii
    i czasem *dup*.

    > Jadąc samochodem nie spieszę się, więc fotoradary mi nie straszne,
    > dodatkowo używam CB :-)

    Czasem się śpieszę, ale to w granicach rozsądku. CB też mam, tyle że
    ostatni raz go używałem chyba w sierpniu :)