  • Data: 2013-01-09 22:53:12
    Temat: Re: kolejne pomysły chorych ludzi
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-01-09 22:05, Artur Maśląg pisze:
> [...]
    c-ida-zmiany,artykul.html?node=2

    > I jest to sensowne, stosowane powszechnie w innych krajach. Tylko
    > pytanie jak to ze szczegółami będzie ;)

    Boję się, że będzie tak jak teraz. Będą łapać na Sobieskiego pod kładka
    przy Kostrzewskiego - tam 100 jest sporo, ale ujdzie.

    Ale nie zobaczy się fotoradaru na Chełmskiej, gdzie 100 zakrawa o bandytyzm.

    > Sensowne :) Nawet w tym kraju, co to niby ograniczeń nie ma, to okazuje
    > się średnio sensowne :)

    > 30 jest tylko z racji objazdu tunelu - później podniosą (no chyba,
    > że sobie jaja robisz).

    Robię sobie jaja, ale nie całkiem. Wiadomo gdzie się widuje fotoradary w
    naszym pięknym kraju.

    > W którym miejscu jest to 40?

    Jestem prawie pewien, że na pasie w stronę Puławskiej przed Herbsta było
    ograniczenie do 40 km/h. Zerkałem na streetview ale nie ma.\
    Ktoś pamięta?

    > Na pms same płacze, żale, dorabianie ideologii itd. Tymczasem tych
    > FR (i pochodnych) niewiele (przez grzeczność nie porównam z
    > "ilościami" zagranicznymi) i dać się złapać (w tym wielokrotnie)
    > to naprawdę trzeba mieć nierówno pod sufitem. Navi z poi,
    > jakieś yanosiki, CB, telefony od przyjaciela. Pomijam już jazdę
    > względnie zgodną z przepisami, która jest trudna i daje sporo
    > satysfakcji, w postaci braku stresu, niewypatrywania patroli
    > itd.

    Jadąc samochodem nie spieszę się, więc fotoradary mi nie straszne,
    dodatkowo używam CB :-)

    Seco