  • 131. Data: 2009-12-28 09:58:24
    Temat: Re: kodowana dvb-t
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Wed, 23 Dec 2009 22:55:12 +0100, "Marek Dyjor"
    <m...@p...onet.pl> wrote:

    >stare zbiorcze syfy zostały zlikwidowane bo i tak by się nie nadawały do
    >niczego.

    Nie wszędzie. W mojej okolicy są jeszcze budynki, gdzie instalacje
    zbiorcze istnieją i mają się bardzo dobrze. Tylko że
    właściciele/zarządcy tych budynków o te instalacje dbali, były na
    bieżąco konserwowane. Bo takich zapomnianych przez Boga to też jest
    sporo.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 132. Data: 2009-12-28 10:02:20
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Wed, 23 Dec 2009 12:28:11 +0100, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

    >Lokalnego TVP Info nie masz i miał nie będziesz.

    Ile oglądasz tego TVP Info? Bo ja nie pamiętam nawet kiedy ostatni raz
    to oglądałem.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 133. Data: 2009-12-28 10:11:43
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:cg0hj5huabn7itsgv7p59e9ls7nln0vnmg@4ax.com...

    > Ile oglądasz tego TVP Info?

    Dużo.
    Więcej niż TV4, Pulsu, a kto wie czy nie więcej niż TVP1, od kiedy nie ma
    już Londyńczyków.

  • 134. Data: 2009-12-28 10:12:54
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Mon, 28 Dec 2009 11:11:43 +0100, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

    >Dużo.

    Podziwiam. Poważnie.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 135. Data: 2009-12-28 10:19:49
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:241hj51vhhvi1cvsmelhtp2h0kn3uvmb0b@4ax.com...

    > Podziwiam. Poważnie.

    Wiadomości lokalne są lepsze od ogólnopolskich, poza tym w TVP Poznań jest
    kilka programów których nigdzie indziej nie ma.
    A i ogólnie samo TVP Info leci chyba częściej niż TVN24.

  • 136. Data: 2009-12-28 12:40:00
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Mon, 28 Dec 2009 11:19:49 +0100, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

    >Wiadomości lokalne są lepsze od ogólnopolskich, poza tym w TVP Poznań jest
    >kilka programów których nigdzie indziej nie ma.

    W Warszawie jest to syf, kiła i mogiła. Wiadomości _lokalnych_ to jest
    może 20 minut na cały dzień właćznie z "Telewizyjnym Kurierem
    Warszawskim". Otóż TKW był kiedyś programem trwającym blisko 30 minut.
    Przez lata się kurczył i kurczył, dzisiaj trwa może całe 7 minut. Wolę
    TVN Warszawa.
    A co do TVP Info jeszcze - dwa lata temu byłem nad polskim morzem i
    miałem średnią przyjemność oglądania TVP Info z Trójmiasta - jakoś od
    warszawskiego nie odbiegał zbytnio. Nie wiem co jest w Poznaniu, że
    tak sobie to chwalisz.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 137. Data: 2009-12-28 12:40:56
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    jerzu wrote:

> [...]
    > właściciele/zarządcy tych budynków o te instalacje dbali, były na
    > bieżąco konserwowane. Bo takich zapomnianych przez Boga to też jest

    ale wiesz ile można kanałów w to cudo wsadzić? tak w porywach 3 do 4 ...

    kable były marne, a wystarczyło że kowalski pogrzebał przy swoim gniazdku
    abonenckim i już sie pierniczyło w całym pionie.

  • 138. Data: 2009-12-28 13:08:56
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    jerzu wrote:

> [...]
    > miałem średnią przyjemność oglądania TVP Info z Trójmiasta - jakoś od
    > warszawskiego nie odbiegał zbytnio. Nie wiem co jest w Poznaniu, że

    są dwie możliwości...

    Cavallio chwali bo mu to pasuje do tezy jego wywodów albo on ;lubi ten szajs
    którym nas TVP skarmia i musi go mieć co dziennie.

    Już nie pamiętam kiedy oglądałem wiadomości w TV.

  • 139. Data: 2009-12-28 13:09:32
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:0i9hj5pqrjdbpp545htjsl0p7g1lvfd27b@4ax.com...

> [...]
    > Warszawskim". Otóż TKW był kiedyś programem trwającym blisko 30 minut.
    > Przez lata się kurczył i kurczył, dzisiaj trwa może całe 7 minut.

    W Poznaniu główne wydanie trwa prawie godzinę, poza tym są inne, już krótsze
    wydania.
    Do tego programy sportowe, rentransmisje lokalnych rozgrywek itd.

    Oczywiście przez ponad 20 h na dobę leci zwykły ogólnopolski program, ale
    całe clou tkwi w tej reszcie.
    Teleskop zawsze była bardzo lubianym programem w Poznaniu i okolicach.

  • 140. Data: 2009-12-28 13:15:54
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Cavallino wrote:
> [...]
    > ale całe clou tkwi w tej reszcie.
    > Teleskop zawsze była bardzo lubianym programem w Poznaniu i okolicach.

    ale zdajesz sobie sprawę że jest wiele osób które g obchodzą programy
    sportowe, rozgrywki i inny szajs.