  • 121. Data: 2009-12-27 14:07:23
    Temat: Re: kodowana dvb-t
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 27.12.2009 14:59, sensei pisze:

    > przy silnej sniezycy zawsze jest problem ja mam antene sat osłoniętą
    > przed śniegiem ma 80cm a i tak przy sniezycy zaczyna ciąć, przy silnej
    > ulewie też. To fakt że to czasem parę godzin w roku jest problem ale z
    > naziemną nigdy nie ma takich problemów.

    nie wiem, ale w tym roku, na początku był taki przypadek.
    problem nie polegał na słabym odbiorze lecz na zaniku
    dosyłu, kilka kanałów c+ pogasła na pewien czas.
    myślisz, że naziemna ma wszędzie doprowadzone światłowody?

    --
    pozdrawiam. pawell32
    fedora 11, gnome, compiz-fusion

  • 122. Data: 2009-12-27 14:43:41
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    pawell32 wrote:

    > nie wiem, ale w tym roku, na początku był taki przypadek.
    > problem nie polegał na słabym odbiorze lecz na zaniku
    > dosyłu, kilka kanałów c+ pogasła na pewien czas.
    > myślisz, że naziemna ma wszędzie doprowadzone światłowody?

    ale tvp 1 i regionalną będziesz miał.. :)

    Rozumowanie przeciwników TVSAT jest głupie, bo oni argumentują tak jakby
    ważna było miec cokolwiek na antenie. Wiele osob jednak ma swoje dość ścisłe
    preferencje i chce oglądać konkretne programy (często tylko kilka) i jest
    mała szansa że ich TVB-T szybko zaspokoi. Pomijajać sprawę, że jak już
    wsadziłem forsę w solidny tuner S2 to jaki sens ma ładowac forsę w tuner do
    TVB-T i nową instalację antenową?

    Ja w domu w ogóle nie zrobiłem instalacji pod TV naziemną.

  • 123. Data: 2009-12-27 14:57:43
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 27.12.2009 15:43, Marek Dyjor pisze:

    > ale tvp 1 i regionalną będziesz miał.. :)

    tvp1 i 2 jest wszędzie, a regionalej nie ogladam.
    byłem na nią skazany na urlopie, brak treści...

> [...]
    > ładowac forsę w tuner do TVB-T i nową instalację antenową?
    >
    > Ja w domu w ogóle nie zrobiłem instalacji pod TV naziemną.

    woli wyjasnienia, nie jestem przeciwnikiem, ani jesdnej ani drugiej.
    nie bardzo rozumiem ostatniego zdania, czym się różni instalacja
    zaziemna od sat poza anteną?
    kable i tak powinny być rozrzucone i łaczyć się powinny w centralnym
    miejscu np. na strychu, tak by było blisko anten.
    chyba, że masz powiszoną antene na ścianie i kabel wprowadzony
    bezpośrednio, ale takim razie nie można mówić o jakiejkolwiek nstalacji

  • 124. Data: 2009-12-27 15:09:38
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    pawell32 wrote:

> [...]
    > chyba, że masz powiszoną antene na ścianie i kabel wprowadzony
    > bezpośrednio, ale takim razie nie można mówić o jakiejkolwiek

    no właśnie mam antenę na scianie i kable idą do anteny sat a w niej wisi
    konwerter z 8 wyjściami :)

  • 125. Data: 2009-12-27 15:17:43
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 27.12.2009 16:09, Marek Dyjor pisze:

    > no właśnie mam antenę na scianie i kable idą do anteny sat a w niej wisi
    > konwerter z 8 wyjściami :)

    no to super.
    podziwiam ludzi, którzy wpadaja na takie pomysły.
    totalnie nie rozwojowe

  • 126. Data: 2009-12-27 16:20:44
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    pawell32 wrote:

    > no to super.
    > podziwiam ludzi, którzy wpadaja na takie pomysły.
    > totalnie nie rozwojowe

    kable idą potem na strych :) i tam jakby co mogę kombinować.

  • 127. Data: 2009-12-27 16:29:10
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 27.12.2009 17:20, Marek Dyjor pisze:

    > kable idą potem na strych :) i tam jakby co mogę kombinować.

    czyli nie trzeba budować, wystarczy dopiąć w razie czego.
    tylko octo pójdzie w kosz

  • 128. Data: 2009-12-28 09:43:17
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Fri, 25 Dec 2009 20:40:57 +0100, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

    >A czy ja pisałem coś o Tobie?

    Jak zwykle. Ważny jesteś Ty, reszta ma się dostosować. Piszemy tu o
    przeciętnym Kowalskim, co nie wie nawet co to jest DVB-T, nie mówiąc
    już o odróznianiu mpeg2 od mpeg4. Świat nie kręci się wokół Cienie,
    czas to zrozumieć.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 129. Data: 2009-12-28 09:45:56
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sun, 27 Dec 2009 14:45:51 +0100, pawell32 <p...@n...pl>
    wrote:

    >jeszcze jedno, meszkam w bloku 2p, antene mam na ścianie za oknem,
    >widok? od 28E - 5W, naziemna nie ma szans, musiała by być na dachu,
    >a na to nie ma zgody, cyfrowa powinna działać, ale sprawdze jak ruszy.

    Nie będzie działać. Mam to samo. Oba nadajniki (PKiN oraz Łazy) mam
    zasłonięte przez budynki, pierwsze piętro. Niby sygnał cyfrowy jest,
    ale nic nie da się odebrać.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 130. Data: 2009-12-28 09:53:38
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:3bvgj5hh0s5t7jkk6gph32k2g3rm72frkc@4ax.com...

    > Jak zwykle.

    Tak, jak zwykle każdy pisze o swoich odczuciach.
    Jeśli ktoś podaje warunki które pozwalają stwierdzić iż jego oczekiwania nie
    pasują do własnych, wtedy można próbować dopasować do tychże warunków.
    Jeśli ich nie podaje - to j.w.