  • Data: 2011-06-06 08:21:33
    Temat: Re: klucz udarowy do zapieczonych srub
    Od: Michał Gut <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > aha :)
    > jak chcesz w miarę sensowne narzędzie to
    > http://allegro.pl/klucz-pneumatyczny-1-2-746nm-udaro
    wy-jonnesway-i1638016469.html
    > to jest minimum. To coś za sto pare złotych rozleci się po kilkunastu
    > minutach pracy, więc nie wiem czy warto. Yato to nie tragedia, ale też nic
    > specjalnego - może po prostu narzędzia do kitu.
    > Tak BTW rozumiem, że sprężarkę posiadasz? :)

    inaczej bym pneumatyka nie rozwazal:)
    600 to raczej za duzo jak na narzedzie do sporadycznego korzystania:/
    200 ro max co biore pod uwage.

    myslalem jeszcze zeby kupic nasadke molibdenowa i pokretlo jakies lepsiejsze
    ale nie widze nic ciekawego na allu (a jezdzic za tym dalej niz do leroy nie
    mam zamiaru)