eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyklucz udarowy do zapieczonych srubRe: klucz udarowy do zapieczonych srub
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.prz.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.
    org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!npeer03.iad.highwinds-media.com!news.highw
    inds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosti
    ng.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neo
    strada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Sat, 04 Jun 2011 22:50:47 +0200
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.17) Gecko/20110414
    Thunderbird/3.1.10
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: klucz udarowy do zapieczonych srub
    References: <isdp8p$hd0$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    In-Reply-To: <isdp8p$hd0$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 33
    Message-ID: <4dea9aa5$0$2453$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.11.52.43
    X-Trace: 1307220645 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2453 83.11.52.43:38595
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2373617
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-06-04 19:16, Michał Gut pisze:
    > to juz tak obok poprzedniego tematu.
    > probowalem zdjac zwrotnice zeby w imadle wybic sruby zapieczone o
    > ktorych pisalem 3 posty nizej.
    > niestety poleglem kolejny raz na kolejnej rzeczy...
    > nakretka piasty 32mm stoi jak zakleta.
    > odgialem mlotkiem i wkretakiem zabezpieczenie, uzywalem nasadki 32mm
    > yato z pokretlem 3/4 i rura i nic. pokretlo czuc ze sprezynuje i
    > obawiams ie ze jak mocniej na ta rure nacisne to strzeli...

    Te Yato to właśnie jakieś takie sprężysta dziadostwo. Lepsze od Topex-a,
    ale ogólnie szału nie ma.

    Odkręcałem tą nakrętkę raz za pomocą 2.5m rury (bo po metrowej rurze
    sobie mogłem skakać nie robiąc wrażenia na nakrętce).
    A klucz mam nasadowy 32mm od razu z dźwignią.

    Największy problem to było trzymanie koła - samochód musiał być
    opuszczony, z założonym kołem, a kolega siedział w samochodzie i przy
    włączonym silniku (wspomaganie) trzymał hamulec ile siły w nogach.

    Najlepiej tak jak pisał MarcinJM - pojedź gdzieś gdzie mają jakiś
    naprawdę solidny pneumatyk (ale to już może nie być pierwszy lepszy
    gumiarz).


    Tyle że ogólnie to zaraz zrobisz remont całego samochodu ;)
    Bo jak zaczniesz strucla rozbierać to zaraz się okaże że pół samochodu
    wymienisz.
    Zaraz będziesz pytał jak wyszarpać zapieczony sworzeń zwrotnicy, a potem
    jak ruszyć nieruszalne śruby mocujące wahacz :)

    Przewierć te śruby przy amortyzatorze i będziesz miał z głowy :)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: