  • Data: 2009-08-30 15:27:41
    Temat: Re: klopoty z podlaczeniem glosnikow 5.1
    Od: BartekK <s...@N...org> szukaj wiadomości tego autora

    Joanna Eric pisze:
> [...]
    > do DVD badz komputera.
    > Jako kompletni laicy, ktorzy docelowo chcialiby uzywac te glosniki do
    > kompuera podpielismy je wlasnie do rzeczonego komputera zwyklym kablem
    > ktory po kazdej ze stron ma 1 jacka.
    > Na odwrocie jednostki centralnej (najwiekszego glosnika 20W)-
    > subwoofera sa 3 gniazda wejscia typu jack opisane jak ponizej.
    > -raear
    > - center subwoofer
    > - front
    > Komputer ma standardowo 1 gniazdo wyjscia dedykowane glosnikom.
    > Czy moglby mi ktos poradzic jak to jedno gniazdo komputera ozenic z 3
    Musi być zestaw kabli 3x jack (stereo), musisz połączyć front(głośników)
    z front(komputera) - przeważnie gniazdko zielone),
    center-subwoofer(głośników) z odpowiadającym mu gniazdkiem komputera
    (przeważnie żółte-pomarańczowe), rear(głośników) z rear(komputera,
    przeważnie czarne gniazdko).

    Jakie wyjścia ma komputer? Czy to laptop? Tylko jedno zielone lub czarne
    "line/speaker out" oraz czerwone "mic in" czy może tak ze 3 gniazdka ma,
    tylko jedno jest domyślnie jako głośnikowe?
    Wiele obecnych kart dzwiękowych (głownie zintegrowanych na płytach
    głównych, oraz w laptopach) pozwala dowolnie konfigurować gniazdka.
    Jeśli to windows i masz zainstalowane drivery do karty muzycznej, to
    Tam w zakładce Wejście/wyjście audio wybierasz typ głośników na 6CH, a z
    boku wybierasz które gniazdko który sygnał udostępnia, potem klikając na
    obrazku kolejne głośniczki można sprawdzić czy gra właściwy (i poprawić
    podłączenie/konfiguracje)

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173