  • Data: 2010-01-25 17:18:18
    Temat: Re: kłopot z canonen 350 d
    Od: w...@h...com (Waldek) szukaj wiadomości tego autora

    miro napisal i wyslal takie slowa:

    > witam, mam poważny problemz moja lustrzanką. Otóż pozyczyłem ja raz,
    > niestety, i znajomy źle wsunął kartę, gnąc styki złącza z kartą. W
    > serwisie powiaedzieli mi, że trzeba wymienić CAŁE WNETRZE APARATU!!!
    > Jestem, delikatnie mówiąć, załamany takim wydatkiem. Czy rzeczywiście
    > nie ma innej rady, aby to naparawić?! Bardzo proszę o odpowiedź. Być
    > może komus z Was zdarzyło sie coś podobnego. Jak w takim wypadku sobie
    > poradziliście? Pozdrawiam i czekam na jakiekolwiek wskazówki. Miro

    Jeśli przy prostowaniu złamie się pin trzeba zmajstrować nowy pin i
    umieścić go .....
    w odpowiednim miejscu w złączu karty.
    Srednica pinu w częsci schowanej w karcie powinna byc mniejsza
    od częsci wystającej. Po umieszczeniu karty w złączu ta grubsza część
    uniemożliwi wepchnięcie pinu w głąb karty.
    Ponadto koniec wystający spiłować na stożek aby jego ostrze trafiało w
    ułamany nieszczesny pin.
    Trzeba dokładnie pomierzyć poszczególne długości nowego pinu ,aby po
    zainstalowaniu
    połaczenie było pewne i umożliwiło zamknięcie pokrywki. Można pod pokrywką
    umieścic
    kawałek sprężynującej gąbki.
    Moja karta z jednym nowym ząbkiem działa bezproblemowo juz ponad rok.
    Na wszelki wypadek nie wyjmuję jej z aparatu.
    Powodzenia w naprawie.
    --
    Wyslano z Jastarni
    http://augustyna.pl/news