  • Data: 2009-10-17 15:50:02
    Temat: Re: klonowanie partycji z dysku fat32 na dysk ntfs
    Od: "JoteR" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "geyb" napisał:

    > Przecież się nie kłócę, ostatni windows, jakiego używałem
    > to był Windows 2000 Pro, jeszcze na studiach.

    W W2k ten diskpart też był. Fakt, że nie jest to specjalnie wygodne
    narzędzie, ale mimo wszystko - jest ;-)

    > Od wielu już lat używam tylko innych OS-ów,

    No właśnie, a mit o "gołej i wesołej Windzie" pozostał ;->
    Ale gwoli sprawiedliwości należy dodać, że owo narzędzie nie potrafi
    rozciągnąć partycji systemowej, a z tym o ile dobrze zrozumiałem wistującego
    posta mamy do czynienia. Tak więc istotnie trzeba sięgnąć do narzędzi firm
    trzecich, z tym że odradzam programy działające pod Windows i w ogóle
    pokazywanie starej Windzie tego nowego dysku. Bo ta zaraz obdarzy go swoją
    sygnaturką i będą kłopoty z wystartowaniem sklonowanego systemu. Ja do
    takiej dłubaniny zwykle używam znakomitego (tak, tak, proszę grupowych
    symantecożerców, znakomitego) Partition Magic, oczywiście odpalanego ze
    startowego CD, broń Boże pod Windą. Można też użyć całkiem dobrego, a co
    ważne - bezpłatnego przez 30 dni BootIt.
    http://www.terabyteunlimited.com/bootit-next-generat
    ion.htm

    JoteR