-
41. Data: 2011-07-15 00:26:29
Temat: Re: klocki z tylu
Od: AZ <a...@g...com>
On 2011-07-14, DoQ <p...@g...com> wrote:
>
> O RLY? Że są samochody które mają z tyłu większe tarcze/hamulce niż W.G
> ma z przodu i wcale nie są to ciągniki rolnicze ani dostawczaki?
>
Naprawde jestes tak malo rozumny czy tylko udajesz? Pytanie dotyczylo
samochodow ktore maja na tylnej osi wieksze hamulce niz na przedniej a
nie ze jeden samochod ma wieksze hamulce z tylu niz inny z przodu.
--
Artur
-
42. Data: 2011-07-15 09:45:02
Temat: Re: klocki z tylu
Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>
On 2011-07-14, DoQ <p...@g...com> wrote:
>> No tak.
>> Np Prosiak 911 ma du?o wi?ksze hamulce z ty?u ni? CC 900 z przodu. Tylko
>> czego to niby ma dowodzi??
>
> Ano temu, że dzięki np. elektronicznemu korektorowi, rozłożeniu mas itp
> tył może aktywniej hamować niż w przypadku mechanicznego więc siłą
> rzeczy mocny hamulec z tyłu się przydaje (tym bardziej że hamuje koła
> napędzane).
ROTFL.
Krzysiek Kiełczewski
-
43. Data: 2011-07-15 14:32:33
Temat: Re: klocki z tylu
Od: DoQ <p...@g...com>
W dniu 15-07-2011 09:45, Krzysiek Kielczewski pisze:
>> Ano temu, że dzięki np. elektronicznemu korektorowi, rozłożeniu mas itp
>> tył może aktywniej hamować niż w przypadku mechanicznego więc siłą
>> rzeczy mocny hamulec z tyłu się przydaje (tym bardziej że hamuje koła
>> napędzane).
> ROTFL.
Ale co cię tak bawi? Własna niewiedza czy zakuty umysł? Każda 3ka od E46
wzwyż ma z tyłu duże, wentylowane tarcze - ciekawe po co, przecież
hamuje się przodem nie? Hamowanie układu napędowego w czasie działania
kontroli trakcji też mają pewnie odwalać przednie hamulce?
Pozdrawiam
Paweł
-
44. Data: 2011-07-15 14:55:39
Temat: Re: klocki z tylu
Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>
On 2011-07-15, DoQ <p...@g...com> wrote:
>>> Ano temu, że dzięki np. elektronicznemu korektorowi, rozłożeniu mas itp
>>> tył może aktywniej hamować niż w przypadku mechanicznego więc siłą
>>> rzeczy mocny hamulec z tyłu się przydaje (tym bardziej że hamuje koła
>>> napędzane).
>> ROTFL.
>
> Ale co cię tak bawi?
Twoja pseudologika.
Krzysiek Kiełczewski
-
45. Data: 2011-07-15 15:03:45
Temat: Re: klocki z tylu
Od: DoQ <p...@g...com>
W dniu 15-07-2011 14:55, Krzysiek Kielczewski pisze:
>>>> Ano temu, że dzięki np. elektronicznemu korektorowi, rozłożeniu mas itp
>>>> tył może aktywniej hamować niż w przypadku mechanicznego więc siłą
>>>> rzeczy mocny hamulec z tyłu się przydaje (tym bardziej że hamuje koła
>>>> napędzane).
>>> ROTFL.
>> Ale co cię tak bawi?
> Twoja pseudologika.
Aha, czyli nie zgadasz się "bo tak" - typowe.
Pozdrawiam
Paweł
-
46. Data: 2011-07-18 13:50:11
Temat: Re: klocki z tylu
Od: "Robert_J" <d...@o...pl>
> Ale co cię tak bawi? Własna niewiedza czy zakuty umysł?
> Każda 3ka od E46 wzwyż ma z tyłu duże, wentylowane
> tarcze - ciekawe po co, przecież hamuje się przodem nie?
Kurde, facet, daruj już sobie. Nie prościej przyznać się że
napisało się nieprawdę? Ale Ty wolisz dalej brnąć i w swoje
urojenia, bo żeby się przyznać trzeba mieć jaja ;-).
Ja ponawiam pytanie: pokaż mi przeciętne auto, które ma z
tyłu większe hamulce niż z przodu? JEDNO auto, a nie
porównanie tylnych hamulców auta A z przednimi hamulcami
auta B. Bo to cały czas z wielkim uporem robisz...
-
47. Data: 2011-07-18 13:51:09
Temat: Re: klocki z tylu
Od: "Robert_J" <d...@o...pl>
>>> Tak? Wentylowane tarcze z tyłu i wielotłoczkowe zaciski
>>> to pikuś?
>> Ile znasz takich aut?
>
> Dwa.
Hmm... to faktycznie znaczny odsetek ;-))). Daruj już sobie
dalszą dyskusję...