  • 41. Data: 2010-02-26 22:04:08
    Temat: Re: klepiący popychacz
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    Adam Płaszczyca pisze:

    > Bez sensu, stukanie słychac przez boczną ściankę głowicy.

    Ale ktos nieobsluchany moze miec trudnosci. Roznica w natezeniu dziwieku
    jest minimalna na sasiednich "polach"
    Przy samym popychaczu slychac "jak wol"

    MarcinJM

  • 42. Data: 2010-02-26 22:48:05
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

    > czym uciszyć klepiący popychacz zaworu, pacjent 13 letnie espero 1.5 16v
    > słyszałem o jakichś dodatkach do oleju, pytanie skierowane do ludzi
    > którzy coś takiego stosowali. Wiem, że można to naprawić w warsztacie,
    > ale nie o to chodzi...
    Nie ma takich preparatów. Klepanie wynika z uszkodzenia mechanicznego. Żeby było
    śmieszniej zużyty może być wałek rozrządu i od wytartej krzywki uszkodził się
    popychacz. Założenie nowego popychacza nie rozwiązuje sprawy wytartej krzywki.
    Nowy popychacz zacznie klekotać w takiej sytuacji bardzo szybko.

  • 43. Data: 2010-02-28 00:18:53
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 26 Feb 2010 22:04:08 +0100, MarcinJM napisał(a):

    > Ale ktos nieobsluchany moze miec trudnosci. Roznica w natezeniu dziwieku
    > jest minimalna na sasiednich "polach"
    > Przy samym popychaczu slychac "jak wol"

    Niby tak, ale jeśli chodzi o D-mana, to jemu należy pokazać fachowca i
    rachunek za konsultację, on sam powinien miec zakaz podnoszenia maski ;>

    --
    ___________ (R)
    ___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98

  • 44. Data: 2010-03-01 16:50:24
    Od: "Dman-666" <d...@t...o2.pl>

    Patrze a tu w szybce robal taki: news:1kziesr0rgz78.dlg@oldfield.org.pl
    ! Pewnie kiero jakis, ten Adam Płaszczyca . Tak se patrze i patrze jak
    nawija makaron na uszy:

    > Z doświadczenia wiem, że lubisz bez zapowiedzi, a kiedy się zaprosi
    > Cie i towarzystwo do mieszkania, to spierdzielacie w podskokach :>

    Ja Ciebie tez terefere! ;>

    --
    Dman-666
    6A13 z bombom LPG, Stolec

  • 45. Data: 2010-03-01 16:52:19
    Od: "Dman-666" <d...@t...o2.pl>

    Patrze a tu w szybce robal taki: news:3t5z75qzigkp$.dlg@oldfield.org.pl
    ! Pewnie kiero jakis, ten Adam Płaszczyca . Tak se patrze i patrze jak
    nawija makaron na uszy:

    > To wiesz co? Zrób tak, jak proponowałeś. A najlepiej - wymień
    > samochód. Bo przeciez zepsuty.

    Kolejne urban legend nt naprawy aut...teraz przez "sluchanie" ;)))

    --
    Dman-666
    6A13 z bombom LPG, Stolec

  • 46. Data: 2010-03-01 22:54:00
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 1 Mar 2010 15:52:19 +0000 (UTC), Dman-666 napisał(a):

    > Kolejne urban legend nt naprawy aut...teraz przez "sluchanie" ;)))

    Dla Ciebie to najlepsza opcja. Przeciez żadna diagnostyka nei istnieje,
    więc wymienia się całość.

  • 47. Data: 2010-03-02 18:08:23
    Od: Diabełson <h...@s...org>

    DoQ pisze:

    > Z takim podejsciem, to mozna ci chyba zyczyc padliny "podrasowanej" w
    > podobny sposob przez poprzedniego wlasciciela.
    >

    > Pozdrawiam
    > Pawel

    a Ciebie Pawle ze św Pawłem to łączy tylko imię, czy tak jak na
    spowiedzi o wszystkich mankamentach mówisz nabywcy?