  • 31. Data: 2010-02-26 11:23:36
    Temat: Re: klepiący popychacz
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Dman-666 pisze:

    > BTW: zna ktos w okolicach DC takiego magika?
    > Zastanawiam sie nad kosztami takiej uslugi bo jesli np klepie 1 popychacz (gora 3)
    > to moze jest to ekonomicznie uzasadnione (wymiana kompletu u mnie to 24 popychacze
    > po 50 PLN/szt)

    Jak masz zamiar pojezdzic tym Mitsu to wymien wszystkie, chyba ze chce
    ci sie co jakis czas wymieniac kolejno jeden po drugim (ale koszty
    takich operacji przewyzsza pewnie wymiany calosci). Jak juz wymienisz to
    lej dokladnie taki olej jak zaleca producent ;-)

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 32. Data: 2010-02-26 11:26:04
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    Dman-666 pisze:
    > Patrze a tu w szybce robal taki: news:r90q7vfzvylq.dlg@oldfield.org.pl !
    > Pewnie kiero jakis, ten Adam Płaszczyca . Tak se patrze i patrze jak
    > nawija makaron na uszy:

    > O terracostam nie slyszalem, przyznaje. Do ASO nie jezdze od jakichs 8 lat
    > ;-P

    > W wiekszosci tak...
    >
    > BTW: zna ktos w okolicach DC takiego magika?
    > Zastanawiam sie nad kosztami takiej uslugi bo jesli np klepie 1 popychacz (gora 3)
    > to moze jest to ekonomicznie uzasadnione (wymiana kompletu u mnie to 24 popychacze
    > po 50 PLN/szt)

    Kup stetoskop i sam zobacz.
    Jak jest duzo zaworow to najlepiej robic na zdjetej pokrywie zaworow,
    tylko trzeba szmaty dookola rozlozyc, bo bedzie nieco chlapac.
    Przykladasz koncowke stetoskopu jak najblizej popychacza i po natezeniu
    dzwieku rozpoznasz czy klepie.
    Uwaga! Wszystkie jakos tam klepia, wiec trzeba wylosowac te
    najglosniejsze :)

    MarcinJM

  • 33. Data: 2010-02-26 11:33:32
    Od: "Dman-666" <d...@t...o2.pl>

    Patrze a tu w szybce robal taki: news:hm87jt$j8u$1@news.onet.pl ! Pewnie
    kiero jakis, ten MarcinJM . Tak se patrze i patrze jak nawija makaron na
    uszy:

    > Kup stetoskop i sam zobacz.

    Stetoskop to ja moge kupic, ale warunkow na sluchanie brak ;-P

    --
    Dman-666
    6A13 z bombom LPG, Stolec

  • 34. Data: 2010-02-26 11:39:11
    Od: "Dman-666" <d...@t...o2.pl>

    Patrze a tu w szybce robal taki: news:hm87fa$trh$1@mx1.internetia.pl !
    Pewnie kiero jakis, ten DoQ . Tak se patrze i patrze jak nawija makaron
    na uszy:

    > Jak masz zamiar pojezdzic tym Mitsu to wymien wszystkie, chyba ze chce
    > ci sie co jakis czas wymieniac kolejno jeden po drugim (ale koszty
    > takich operacji przewyzsza pewnie wymiany calosci).

    W tym sek, ze chce wyeliminowac na razie te ktore ew banglaja.
    Nie opyla sie wymieniac wszystkich raczej-caly silnik kupie za 700PLN

    > Jak juz wymienisz
    > to lej dokladnie taki olej jak zaleca producent ;-)

    Wlasnie przez fabrycznie zalecana oliwe wg mnie to pada. Producent zaleca wlewac
    jakas parafine a kanaly olejowe doprowadzajace oliwe sa niestety za waskie i czesto
    maja zatory na starym, zimnym oleju - auto lubi byc upalane do odciecia, tak zostalo
    wymyslone wiec olej starzeje sie stosunkowo szybko.
    Do tego auta trza lac syntetyk o konsystencji wody zeby bylo cicho (a i tak po
    pewnym czasie zacznie napierdalac jak w dizlu)

    --
    Dman-666
    6A13 z bombom LPG, Stolec

  • 35. Data: 2010-02-26 11:43:43
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Dman-666 pisze:
    > W tym sek, ze chce wyeliminowac na razie te ktore ew banglaja.
    > Nie opyla sie wymieniac wszystkich raczej-caly silnik kupie za 700PLN

    I masz gwarancje ze ten uzywany silnik bedzie mial dobre popychcze?:)
    1200 pln komplet nowych popychaczy, jedna robota i masz spokoj.

> [...]

    > maja zatory na starym, zimnym oleju - auto lubi byc upalane do odciecia, tak

    No ,skoro wiesz lepiej ;-)

    > wymyslone wiec olej starzeje sie stosunkowo szybko.
    > Do tego auta trza lac syntetyk o konsystencji wody zeby bylo cicho (a i tak po
    > pewnym czasie zacznie napierdalac jak w dizlu)

    Tak, lej syntetyk o konsystencji wody to napewno popychacze nie beda ci
    stukac:)

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 36. Data: 2010-02-26 12:27:25
    Od: "Dman-666" <d...@t...o2.pl>

    Patrze a tu w szybce robal taki: news:hm88l1$nc5$1@mx1.internetia.pl !
> [...]

    > I masz gwarancje ze ten uzywany silnik bedzie mial dobre popychcze?:)
    > 1200 pln komplet nowych popychaczy, jedna robota i masz spokoj.

    Auto ma pare latek...nie ma gwarancji, ze znow cos nie pieprznie wiec
    wsadzanie w niego 1,5k jest sprawa dyskusyjna.
    Zastanawiam sie nad tym a i owszem ale poki co tylko zastanawiam.

    > Tak, lej syntetyk o konsystencji wody to napewno popychacze nie beda
    > ci stukac:)

    Rozwiniesz?

    --
    Dman-666
    6A13 z bombom LPG, Stolec

  • 37. Data: 2010-02-26 20:54:26
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 26 Feb 2010 00:13:07 +0000 (UTC), Dman-666 napisał(a):

    > To jeszcze wez pod uwage, ze popychacze maja humory...i czasami klepia
    > (gesty olej) a czasami nie (rozgrzany motor)...no ale to przeciez tez do
    > "obsluchania" ;)

    No jak najbardziej.

    > To kiedy mam przyjechac do Ciebie? ;)))

    Z doświadczenia wiem, że lubisz bez zapowiedzi, a kiedy się zaprosi Cie i
    towarzystwo do mieszkania, to spierdzielacie w podskokach :>

    --
    ___________ (R)
    ___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98

  • 38. Data: 2010-02-26 20:55:15
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 26 Feb 2010 09:56:24 +0100, DoQ napisał(a):

    > Myslalem ze cos bardziej ambitnego:)
    > A jak klepia oba?:)

    No to się obydwa wyczai... To naprawdę stara i skuteczna metoda.

  • 39. Data: 2010-02-26 20:56:00
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 26 Feb 2010 11:26:04 +0100, MarcinJM napisał(a):

    > Kup stetoskop i sam zobacz.
    > Jak jest duzo zaworow to najlepiej robic na zdjetej pokrywie zaworow,

    Bez sensu, stukanie słychac przez boczną ściankę głowicy.

  • 40. Data: 2010-02-26 20:56:26
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 26 Feb 2010 10:33:32 +0000 (UTC), Dman-666 napisał(a):

    > Stetoskop to ja moge kupic, ale warunkow na sluchanie brak ;-P

    To wiesz co? Zrób tak, jak proponowałeś. A najlepiej - wymień samochód. Bo
    przeciez zepsuty.