  • 21. Data: 2010-02-25 22:27:12
    Temat: Re: klepiący popychacz
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    Dman-666 napisal(a):

    > ROTFL. Podaj warsztat, zadzwonie i umowie sie na wizyte. Powiem, ze od
    > Ciebie jestem;)

    skoro jeden klepie, to trzeba kupić jeden na zmianę i wymieniać po kolei
    aż do natrafienia na klepiący. Proste! ;]

    --
    pozdrawiam, Zbylut

  • 22. Data: 2010-02-26 00:21:40
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 25 Feb 2010 20:16:22 +0000 (UTC), Dman-666 napisał(a):

    > ROTFL. Podaj warsztat, zadzwonie i umowie sie na wizyte. Powiem, ze od
    > Ciebie jestem;)

    Adres w stopce. Jakiż problem stetoskopem obsłuchać która szklanka klepie?

    --
    ___________ (R)
    ___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98

  • 23. Data: 2010-02-26 00:21:58
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 25 Feb 2010 21:27:12 +0000 (UTC), Zbylut napisał(a):

    > skoro jeden klepie, to trzeba kupić jeden na zmianę i wymieniać po kolei
    > aż do natrafienia na klepiący. Proste! ;]

    A to w wersji miłośnika fajeczek i kurdupli.

  • 24. Data: 2010-02-26 00:24:53
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 25 Feb 2010 22:21:44 +0100, DoQ napisał(a):

    > ATSD sam sie chetnie dowiem jaka to metoda na sluch pozwala na
    > namierzenie konkretnego popychacza w 16V glowicy??

    Taka sama co wykrycie szumiącego łożyska na długim wale. Użyć trzeba
    stetoskopu takiego:
    http://www.kogex.com.pl/stetoskop-mechanika-p-2201.h
    tml?osCsid=2cd3fdf438892b8bdeca24dffd5d792b
    Albo takiego:
    http://auto-krak.pl/mechanika/stetoskop/

    Niestety, obecni wymieniacze nie mają zielonego pojęcia o diagnostyce....

  • 25. Data: 2010-02-26 01:13:07
    Od: "Dman-666" <d...@t...o2.pl>

    Patrze a tu w szybce robal taki: news:mz9q2g5bmbrq$.dlg@oldfield.org.pl
    ! Pewnie kiero jakis, ten Adam Płaszczyca . Tak se patrze i patrze jak
    nawija makaron na uszy:

    > Adres w stopce. Jakiż problem stetoskopem obsłuchać która szklanka
    > klepie?

    To jeszcze wez pod uwage, ze popychacze maja humory...i czasami klepia
    (gesty olej) a czasami nie (rozgrzany motor)...no ale to przeciez tez do
    "obsluchania" ;)
    To kiedy mam przyjechac do Ciebie? ;)))

    --
    Dman-666
    6A13 z bombom LPG, Stolec

  • 26. Data: 2010-02-26 08:54:28
    Temat: Re: klepi?cy popychacz
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-02-26, Dman-666 <d...@t...o2.pl> wrote:

    > To jeszcze wez pod uwage, ze popychacze maja humory...i czasami klepia
    > (gesty olej) a czasami nie (rozgrzany motor)...no ale to przeciez tez do
> [...]

    Przecież to oczywiste: jak będzie klepał.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 27. Data: 2010-02-26 09:50:08
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    Dman-666 pisze:
    > To jeszcze wez pod uwage, ze popychacze maja humory...i czasami klepia
    > (gesty olej) a czasami nie (rozgrzany motor)...no ale to przeciez tez do
    > "obsluchania" ;)

    Ale... w czym problem? Metoda podana przez Adama jest jak najbardziej
    stosowana i skuteczna. Trafienie w klepiacy element jest wlasciwie 100%.

    Jak rozumiem, jak sie podlaczy do kompa i nie ma bledow, to znaczy ze
    wszystko ok? Rosnie pokolenie mechanikow-idiotow. Szczegolnie w ASO
    wszelkiej masci, bo co inteligentniejszy swoj warsztat otwiera a nie
    zatrudnia sie w ASO za 1500 na reke.

    PS. nawet stetoskopu nie trzeba, wystarczy kij drzewienny przylozony do
    ucha i w podejrzane miejsce.

    MarcinJM

  • 28. Data: 2010-02-26 09:56:24
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Adam Płaszczyca pisze:

    > Taka sama co wykrycie szumiącego łożyska na długim wale. Użyć trzeba
    > stetoskopu takiego:

    Myslalem ze cos bardziej ambitnego:)
    A jak klepia oba?:)

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 29. Data: 2010-02-26 11:17:28
    Od: "Dman-666" <d...@t...o2.pl>

    Patrze a tu w szybce robal taki: news:hm8201$3j6$1@news.onet.pl ! Pewnie
    kiero jakis, ten MarcinJM . Tak se patrze i patrze jak nawija makaron na
    uszy:

    > Ale... w czym problem? Metoda podana przez Adama jest jak najbardziej
    > stosowana i skuteczna. Trafienie w klepiacy element jest wlasciwie
    > 100%.

    W tym, ze nie spotkalem sie z taka diagnostyka do tej pory. Ale moze
    faktycznie ma to sens...
    Ciekawe ile taka usluga kosztuje bo sam kiedys pewnie chcialbym znalezc
    "cykacza".

    --
    Dman-666
    6A13 z bombom LPG, Stolec

  • 30. Data: 2010-02-26 11:21:07
    Od: "Dman-666" <d...@t...o2.pl>

    Patrze a tu w szybce robal taki: news:r90q7vfzvylq.dlg@oldfield.org.pl !
    Pewnie kiero jakis, ten Adam Płaszczyca . Tak se patrze i patrze jak
    nawija makaron na uszy:

    O terracostam nie slyszalem, przyznaje. Do ASO nie jezdze od jakichs 8 lat
    ;-P

    > Niestety, obecni wymieniacze nie mają zielonego pojęcia o
    > diagnostyce....

    W wiekszosci tak...

    BTW: zna ktos w okolicach DC takiego magika?
    Zastanawiam sie nad kosztami takiej uslugi bo jesli np klepie 1 popychacz (gora 3)
    to moze jest to ekonomicznie uzasadnione (wymiana kompletu u mnie to 24 popychacze
    po 50 PLN/szt)

    --
    Dman-666
    6A13 z bombom LPG, Stolec