  • Data: 2012-07-10 08:34:54
    Temat: Re: klej lub taśma dwustronna?
    Od: Lucek <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-07-09 23:05, v...@i...pl pisze:

    > Zaplakowane jakims g...nem pewnie zeby lsnilo jak psu oczy - totez sie
    > nic nie klei. :)

    Odtłuszczałem kilkukrotnie. Nie pomaga niestety.
    Ale właściwie problemem jest temperatura, bo nawet zwykły rzep się
    dobrze trzyma dopóki słońce nie rozgrzeje kokpitu, wtedy
    po prostu klej wypływa i całość spływa...
    Próbowałem nawet zakrywać to miejsce od słońca, ale nie pomaga, więc już
    sama temperatura wewnątrz samochodu jest za duża.

    Nie wiem jak butapren by się tam sprawdził, ale jest szansa, ze może
    wejść w reakcję z tworzywem.