    From: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: kłamanie o "bezwypadkowości" jest ok !
    Date: Thu, 17 Mar 2011 16:45:11 +0100

    On 2011-03-17 14:28, Myjk wrote:

    > PoRD nie rozróżnia "wypadku" od "kolizji" -- to po pierwsze. Po drugie,
    > nie może być wypadku bez kolizji, a kolizji bez wypadku -- jeśli by
    > spojrzeć na słownikowe znaczenie tych słów.

    ja zawsze rozróżniałem tak:
    kolizja to w/g mnie stłuczka, obtarcie, rozwalony tył, brak ofiar
    śmiertelnych,
    wypadek to kolizja, w której ktoś zginął, a więc są ofiary śmiertelne,
    tak na chłopski rozum oczywiście, bo nigdy się nad tym nie
    zastanawiałem... więc moim zdaniem ten artykuł jest bez sensu, Twoje
    stwierdzenia typu "nie ma kolizji bez wypadku" brzmi jak masło maślane w
    moim rozumieniu, bo wypadek też jest w/g mnie kolizjią, a więc nie ma
    kolizji bez kolizji?