  • Data: 2011-03-17 14:28:34
    Temat: Re: kłamanie o "bezwypadkowości" jest ok !
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    2011-03-17 13:39:50 Rysiek

    > Sprzedający skłamał... ale nie skłamał

    Autor tego artykułu jest chyba handlarzyną i robi sobie dobrze, albo
    standardowo pismakiem mijającym się z prawdą z powodu swojej
    indolencji. Interpretuje słowa jak mu się podoba, bez faktycznego
    podparcia.

    PoRD nie rozróżnia "wypadku" od "kolizji" -- to po pierwsze. Po drugie,
    nie może być wypadku bez kolizji, a kolizji bez wypadku -- jeśli by
    spojrzeć na słownikowe znaczenie tych słów.

    Moje auto miało lekką kolizję (pacjent wjechał we mnie i obtarł
    błotnik), w wyniku tego był klepany i szpachlowany ów błotnik, a
    następnie malowany (plus cieniowanie zderzaka, co -- gdybym nie miał
    fotek :P -- mogłoby sugerować walenie w tył) i już uważam go za auto
    wypadkowe. Przy sprzedaży będzie autem wypadkowym, albo inaczej: nie
    będzie "bezwypadkowe", bo przeżyło kolizję z innym autem. :P

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player