  • 11. Data: 2015-03-10 02:25:02
    Temat: Re: kino domowe, a raczej kino biurowe - trochę OT [cross]
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 3/9/2015 6:36 PM, yabba wrote:

    > Z gotowcem do realizacji takiego zadanie nie spotkałem się. Zwykle w
    > "poczekalniach" na TV leci cały czas CNN lub TVN24 albo co rano
    > sekretarka odpala na stałe zapętloną prezentację z odtwarzacza DVD lub
    > pendriva.

    no właśnie. tutaj tez, ale chcemy to urozmaicić, żeby ludziska się
    czegoś może niepostrzeżenie dowiedzieli. <rs>

  • 12. Data: 2015-03-11 11:34:41
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "rs" <n...@n...spam.info> napisał w wiadomości
    .com...

    > no właśnie. tutaj tez, ale chcemy to urozmaicić, żeby ludziska się czegoś
    > może niepostrzeżenie dowiedzieli. <rs>

    No OK. Rozumiem cel, pomimo mojej odporności na reklamy.
    Jeszcze jedno przyszło mi do głowy. Puszczasz sygnał z wyjścia HDMI poprzez
    aktywny rozdzielacz HDMI to TV. Zasilacz rozdzielacza podłączasz poprzez
    zegar programowalny, ustawiasz co pół godziny ON/OFF. Prezentację puszczasz
    w pętli.
    Wadą jest to, że przełączenie na wejście HDMI nie będzie zsynchronizowane z
    początkiem prezentacji.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 13. Data: 2015-03-11 21:52:18
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-03-11 o 11:34, yabba pisze:
> [...]
    > Prezentację puszczasz w pętli.
    > Wadą jest to, że przełączenie na wejście HDMI nie będzie
    > zsynchronizowane z początkiem prezentacji.

    Jest jeszcze inna możliwość - o ile komp może sterować dwoma monitorami.
    Program do odtwarzania, uruchamiany cyklicznie poleceniem AT czy
    Harmonogramem Zadań. Program uruchamiany z wiersza poleceń,
    skonfigurowany tak, aby "budził" drugi monitor, na nim wyświetlał
    materiał, po czym zamykał się i "gasił" monitor.
    Robiłem tak lata temu na jakimś Maxtorze, a program wyglądał identycznie
    jak All Player - ale chyba był inny, bo wydaje mi się, że All Playera
    jeszcze wtedy nie było.
    Nie mam teraz backupu tego komputera i nie mogę sprawdzić.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 14. Data: 2015-03-11 22:39:28
    Od: Piotrne <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-03-11 o 11:34, yabba pisze:
    .
> [...]
    rozdzielacz
    > HDMI to TV. Zasilacz rozdzielacza podłączasz poprzez zegar programowalny, ustawiasz

    Przełączniki mogą być sterowane pilotem:
    http://allegro.pl/switch-rozdzielacz-przelacznik-hdm
    i-3d-1080p-3x1-i4907005599.html
    Wystarczy podłączyć do takiego przełącznika dwa stale włączone urządzenia
    (tuner TV i DVD) i wysyłać co pół godziny kod przełączający, np. z Arduino.
    Albo wziąć przełącznik wykrywający obecność sygnału, a z Arduino wysyłać
    sygnał włącz/wyłącz do tunera i/albo DVD.

    Arduino Remote Control Tutorial
    http://www.build-electronic-circuits.com/arduino-rem
    ote-control/

    P.

  • 15. Data: 2015-03-12 04:59:18
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 3/11/2015 5:39 PM, Piotrne wrote:
> [...]
    > Albo wziąć przełącznik wykrywający obecność sygnału, a z Arduino wysyłać
    > sygnał włącz/wyłącz do tunera i/albo DVD.

    dzieki. idea rozwiazania, jest identyczna jaka jest w tym hardwarze,
    ktory zakupilem. <rs>

  • 16. Data: 2015-03-12 20:17:18
    Od: " 666" <...@...6>

    Moim zdaniem dałoby się odpowiednio zaprogramować odbiornik (tuner) DVB-T (lub
    DVB-Sat), tak jak programuje się nagrywanie, i żadne
    komputery nie są do tego potrzebne.

    -----

  • 17. Data: 2015-03-13 03:26:06
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 3/12/2015 3:17 PM, 666 wrote:
    > Moim zdaniem dałoby się odpowiednio zaprogramować odbiornik (tuner)
    > DVB-T (lub DVB-Sat), tak jak programuje się nagrywanie, i żadne
    > komputery nie są do tego potrzebne.

    super. to napisz jeszcze jak. <rs>

  • 18. Data: 2015-03-13 11:44:41
    Od: Piotrne <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-03-12 o 04:59, rs pisze:

    ote-control/

    > dzieki. idea rozwiazania, jest identyczna jaka jest w tym hardwarze, ktory
    zakupilem. <rs>

    Jeśli już masz taki wysyłacz kodów i telewizor z dwoma wejściami HDMI,
    to przełącznik HDMI nie jest potrzebny - można bezpośrednio przełączać
    wejścia na telewizorze.

    P.

  • 19. Data: 2015-03-13 18:00:42
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 3/13/2015 6:44 AM, Piotrne wrote:

    > Jeśli już masz taki wysyłacz kodów i telewizor z dwoma wejściami HDMI,
    > to przełącznik HDMI nie jest potrzebny - można bezpośrednio przełączać
    > wejścia na telewizorze.
    >
    > P.

    dokladnie taki jest plan. <rs>

  • 20. Data: 2015-03-14 23:43:39

    Na wejście tunera podajesz sygnał twoich "reklam" (zmultipleksowany z sygnałem
    rozsiewczym telewizji).
    W kalendarium tunera wpisujesz godziny i minuty, w jakich tuner ma się przełączać na
    kanał twoich "reklam" z opcją 'codziennie'.
    Opcje zależą od konkretnego tunera, opieram się na Wiwie.

    -----