  • 1. Data: 2015-02-14 15:23:28
    Temat: kino domowe, a raczej kino biurowe - trochę OT [cross]
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    Grupa o kinie domowym chyba już pogrzebana, wiec pytam gdzie mogę.
    Jest biuro z poczekalnią. Tam klienci wlepiają oczy w programy TV lecące
    z telewizorów. Potrzebuję aby ten obraz, raz na jakiś czas np. co 30
    minut, był przeplatany materiałem informacyjnym o danej firmie czy
    procedurach jakie ona wykonuje. Do tego potrzebuję jakiś przełącznik z
    czasowym wyzwalaczem, który raz na 30 minut zamieni sygnał (albo wejście
    w telewizorze) na sygnał podawany z innego źródła (DVD/BR/komputer) z
    którego będą podawane takie materiały.
    Szukałem, wygląda, że przełączników jest trochę, ale w opisach nie
    znalazłem opcji czasowego przełączania jednego źródła sygnału na inne.
    Czy ktoś miał kontakt z takim urządzeniem i mógłby polecić coś takiego?
    Z góry dzięki za poradę. <rs>

  • 2. Data: 2015-02-24 16:26:06
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "rs" <n...@n...spam.info> napisał w wiadomości
    .com...
> [...]
    > znalazłem opcji czasowego przełączania jednego źródła sygnału na inne. Czy
    > ktoś miał kontakt z takim urządzeniem i mógłby polecić coś takiego?

    Może nie przełącznik, ale są takie Dongle Android podłączane do HDMI.
    Podłączasz go to wejścia HDMI, na które TV przełączy się po pojawieniu sie
    na nim sygnału. Zasilanie doprowadzasz nawet z prostego sterownika
    zegarowego wkładanego do gniazdka.
    Nie wiem tylko jak trudno będzie ze skonfigurowaniem tego Androida,żeby po
    włączeniu zasilania włączył automatycznie odtwarzanie prezentacji
    reklamowej.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 3. Data: 2015-02-25 15:56:46
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 2/24/2015 10:26 AM, yabba wrote:
> [...]
    > Nie wiem tylko jak trudno będzie ze skonfigurowaniem tego Androida,żeby
    > po włączeniu zasilania włączył automatycznie odtwarzanie prezentacji

    dzieki za odpowiedz. to rozwiazanie byloby troche klopotliwe, choc
    pewnie daloby sie jakos przeprowadzic.
    ale znalazlem cos takiego
    http://www.promixis.com/girder.php#features
    plus odrobina hardwareu. bedzie chyba troche zabawy z konfiguracja, ale
    powinno dzialac. <rs>

  • 4. Data: 2015-03-09 12:34:43
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "rs" <n...@n...spam.info> napisał w wiadomości
    .com...
> [...]
    > http://www.promixis.com/girder.php#features
    > plus odrobina hardwareu. bedzie chyba troche zabawy z konfiguracja, ale

    Ale tu musisz postawić jeszcze komputer do sterowania tym nadajnikiem.
    Na czym masz tą prezentację? Na DVD?

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 5. Data: 2015-03-09 16:32:48
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 3/9/2015 7:34 AM, yabba wrote:

    > Ale tu musisz postawić jeszcze komputer do sterowania tym nadajnikiem.

    program będzie chodził w tle na najbliższym komputerze, wiec nie będzie
    potrzeby stawiania dodatkowego.

    > Na czym masz tą prezentację? Na DVD?

    tak. ale może być na kompie. to nie ma już znaczenia. <rs>

  • 6. Data: 2015-03-09 18:15:54
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "rs" <n...@n...spam.info> napisał w wiadomości
    com...
> [...]
    A to trzeba było tak od razu mówić. To znacznie upraszcza sprawę.

    > program będzie chodził w tle na najbliższym komputerze, wiec nie będzie
    > potrzeby stawiania dodatkowego.

    > tak. ale może być na kompie. to nie ma już znaczenia. <rs>

    A karta graficzna nie ma może sterowania włączaniem wyjścia HDMI poprzez
    jakiś programik? Mógłbyś zmyślnym harmonogramem włączać to wyjście i
    wyłączać co określony czas, a TV sam by sie przełączał z tunera na wejście
    HDMI.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 7. Data: 2015-03-09 18:20:59
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 3/9/2015 1:15 PM, yabba wrote:
    > Użytkownik "rs" <n...@n...spam.info> napisał w wiadomości
    com...
    > A to trzeba było tak od razu mówić. To znacznie upraszcza sprawę.

    jak?

> [...]
    > jakiś programik? Mógłbyś zmyślnym harmonogramem włączać to wyjście i
    > wyłączać co określony czas, a TV sam by sie przełączał z tunera na

    jaki to miałby być ten zmyślny harmonogram? chętnie go zaimplementuje w
    innym biurze. <rs>

  • 8. Data: 2015-03-09 20:01:01
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "rs" <n...@n...spam.info> napisał w wiadomości
    .com...
    com...

    > jak?

    Bez nakładów masz dostępną jednostkę logiczną i jakieś porty we/wy. :)

    > jaki to miałby być ten zmyślny harmonogram? chętnie go zaimplementuje w
    > innym biurze. <rs>

    Mój pomysł to takie luźne skojarzenie faktów. Trzeba sprawdzić czy wszystkie
    założenia sa nadal aktualne.
    Jeśli karta ma dostępny programik do zarządzania nią, to może ma on
    możliwość uruchamiania z parametrami, które sterują działaniem karty.
    W Windowsach kiedyś był program Harmonogram do wykonywania czynności o
    ustalonych porach. Wtedy co określony czas odpalasz program z parametrem
    właczającym wyjście HDMI na karcie, a potem odpalasz go z parametrem
    wyłączającym wyjście HDMI.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 9. Data: 2015-03-09 21:27:36
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 3/9/2015 3:01 PM, yabba wrote:
    > Użytkownik "rs" <n...@n...spam.info> napisał w wiadomości
    .com...
    com...
    > Bez nakładów masz dostępną jednostkę logiczną i jakieś porty we/wy. :)

    no mam. ale zawsze miałem. wiec nie mam żadnych dodatkowych nakładów.

> [...]
    > ustalonych porach. Wtedy co określony czas odpalasz program z parametrem
    > właczającym wyjście HDMI na karcie, a potem odpalasz go z parametrem

    no widzisz. zadając pytanie, poszukuję sprawdzonej metody, rozwiązania
    problemu. nie gdybania. gdybać też sobie mogę, do oślepnięcia, ale na to
    nie mam czasu. taka karta pewnie nie ma takiego programu, bo to jakaś
    intelowska tandeta na płycie głównej, wiec tutaj twoją metodą nic nie
    wskóram. <rs>

  • 10. Data: 2015-03-09 23:36:39
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "rs" <n...@n...spam.info> napisał w wiadomości
    com...
    .com...
    com...

    > no mam. ale zawsze miałem. wiec nie mam żadnych dodatkowych nakładów.

    Z opisu zrozumiałem, że mamy na razie tylko TV.

> [...]
    > nie mam czasu. taka karta pewnie nie ma takiego programu, bo to jakaś
    > intelowska tandeta na płycie głównej, wiec tutaj twoją metodą nic nie

    Z gotowcem do realizacji takiego zadanie nie spotkałem się. Zwykle w
    "poczekalniach" na TV leci cały czas CNN lub TVN24 albo co rano sekretarka
    odpala na stałe zapętloną prezentację z odtwarzacza DVD lub pendriva.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba