    From: Stachu Gdansk <s...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: kierunkowskaz na rondzie
    Date: Thu, 23 Jun 2011 22:53:19 +0200

    Mnie uczyli na kursie, że jak na rondzie chcę zawrócić lub skręcić w
    lewo, to wrzucam lewy kierunek. Prawko robiłem w 2006 roku.

    Niedawno (w tym roku) moja dziewczyna robiła prawko i ją uczyli tak
    samo. Ale jak zmieniła instruktora na jazdach doszkalających to popukał
    się w czoło.

    Tak jak ktoś wspomniał, sprawa jest płynna i narzucana instruktorom PJ
    podczas szkoleń organizowanych przez PORDy.

    Ja jak skręcam w lewo na rondzie lub zwracam to przed nim nie wrzucam
    kierunku bo nie rozumiem po co. Kierowcę za mną to przecież nie
    interesuje, kierowców na rondzie ani przed rondem na innych wjazdach
    również.

    Jeśli widzę będąc na rondzie że ktoś na wjeździe wrzuca lewy kierunek,
    to włącza mi się w głowie lampka ostrzegawcza, że być może jest to
    idiota który pojedzie pod prąd.

    Warto zerknąć tutaj np.:

    http://www.gazetalubuska.pl/apps/pbcs.dll/article?AI
    D=/20090119/ZAKIEROWNICA/367905407

    Generalnie, każdy uważa i robi inaczej - najważniejsze żeby zjeżdżając z
    ronda włączył prawy kierunek :)