  • Data: 2016-01-01 16:18:17
    Temat: Re: kierunek transmisji DVI - HDMI
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-01-01 o 16:04, JaNus pisze:
    > A próbowałeś kombinacyjnej-kmbinacji: wirtual XP na Win-7?

    Coś próbowałem ale mi nie szło a komputery mam raczej budżetowe.
    Nie lubię jak mi się system muli :-)

    Dlatego bardzo podoba mi się opcja wykorzystania przez tuner GPU.
    Przynajmniej do tego się grafika przydaje bo nie gram. :-)

    PS. Właśnie stawiam 32 bitowe Win7. Mam nadzieję na sukces i na powrót
    do normalnego interfejsu. Od tych kafli w win10 już mnie mdli :-)
    Taki dziwny jestem że mam otwarte dvbt + horizon.tv z UPC + normalne
    używanie netu. :-) Trochę to dużo jak na sprzęt warty 400-500 zł :-)