  • Data: 2016-01-05 12:24:35
    Temat: Re: kierunek transmisji DVI - HDMI
    Od: JDX <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2016-01-05 08:52, Przemysław Ryk wrote:
    [...]
    > Najczęściej jest tak, że po DVI bez problemów idą dwa monitory. Jeżeli ma
    > być ich więcej, to najbezpieczniejszym wyjściem jest podpinanie ich kablem
    > DisplayPort. Przy czym nie może to być przejściówka DisplayPort->DVI, tylko
    > w pełni aktywne połączenie. DVI i HDMI z tego co kojarzę współdzielą układ
    > wypuszczający sygnał, wobec czego DVI + DVI + HDMI raczej nie będzie
    > działać.
    Taki nie najnowszy już artykulik: http://pclab.pl/art46390.html
    IMO to co piszesz to było prawdą jeszcze z te 3 lata temu, ale obecnie
    karta która ma więcej niż dwa wyjścia do monitora, ale potrafi
    niezależnie obsłużyć tylko dwa to totalny low end lub prehistoria.

    Z miesiąc temu przeglądałem też ofertę płyt głównych ze średnio-wyższej
    półki i AFAIR te które miały na pokładzie trzy wyjścia wideo potrafiły
    obsługiwać je niezależnie.