  • 11. Data: 2010-04-23 14:38:12
    Temat: Re: kierowcy z rybą...
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    http://img263.imageshack.us/img263/2734/055np.jpg

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 12. Data: 2010-04-23 14:54:59
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    Olek wrote:

    > bo to rybacy są, oni nie uznają PoRD i lubią często pod kościołem stać
    > robaki z ziemi wyciągać...

    Rybacy łowia sieciami :) Kopiący pod kościołem robaki, to wędkarze.

    --
    Kacper Potocki vel Katanka
    PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!

  • 13. Data: 2010-04-23 14:59:30
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    jozek wrote:
    > Zauważyłem ostatnio zwiększoną ilość samochodów z naklejoną rybą z
    > tyłu...

    Jakiegoś wzrostu liczebości "rybaków" nie zauważyłem ostatnio. Za to kilka lat
    temu widywałem ich bardzo często. Ten znaczek rzuca się w oczy z daleka, bo
    zazwyczaj jest bardzo kontrastowy w stosunku do koloru lakieru samochodu.

    > do tego taka mała dygresja, nie wydaje się wam że 90% tych z rybą to
    > jedne z najgorszych buców na ulicach?

    Raczej nie. Ci z rybką zazwyczaj jeżdżą powoli, przynajmniej takie są moje
    obserwacje.

    PS. rybka, nurek, łoś, wędkarz ... każda grupa w jakis sposób chce afiszować
    swoja przynależność.

  • 14. Data: 2010-04-23 15:02:44
    Od: Profesor Sparks <p...@g...com>

    >  http://img263.imageshack.us/img263/2734/055np.jpg

    Myślisz, że w duchu chrześcijańskiej miłości mogliby zrobić mi coś
    takiego? Myślę, że większość wędkarzy nie zdaje sobie sprawy z
    istnienia ryby darwina czy fsm. Prędzej za pentagram bym sie
    spodziewał czegoś takiego :)

  • 15. Data: 2010-04-23 15:11:49
    Od: wchpikus <w...@w...pl>

    Witam!

    Wykaz pieśni, jakie należy śpiewać podczas jazdy samochodem, przy
    następujących prędkościach:

    80 km/h- "Pobłogosław, Jezu, drogi"
    90 km/h- "To szczęśliwy dzień"
    100 km/h- "Cóż ci, Jezu damy"
    110 km/h- "Ojcze, ty kochasz mnie"
    120 km/h- "Liczę na ciebie, Ojcze"
    130 km/h- "Panie, przebacz nam"
    140 km/h- "Zbliżam się w pokorze"
    150 km/h- "Być bliżej Ciebie chcę"
    160 km/h- "Pan Jezus już zbliża się"
    170 km/h- "U drzwi Twych stoję, Panie"
    180 km/h- "Jezus jest tu"
    200 km/h- "Witam Cię, Ojcze"
    220 km/h "Anielski orszak niech twą duszę przyjmie"

    :)

  • 16. Data: 2010-04-23 15:32:18
    Od: Rafał Grzelak <n...@d...com>

    Profesor Sparks wrote:

    > Myślisz, że w duchu chrześcijańskiej miłości mogliby zrobić mi coś
    > takiego?

    Oczywiscie.

    Przeciez potem wystarczy sie wyspowiadac...

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 17. Data: 2010-04-23 15:36:55
    Od: "Krzysiek Niemkiewicz" <mojeinicjały[at]post.pl>

    jozek napisał(a):
> [...]
    > tyłu... jakaś nowa moda czy wysyp katoli po ostatnich wydarzeniach ? I
    > do tego taka mała dygresja, nie wydaje się wam że 90% tych z rybą to

    Wydaje Ci się. Jeżdżą dokładnie tak samo jak inni - są wśród nich buce,
    wariaci i kapelusze, ale większość to normalni kierowcy. Jak masz jakiś uraz
    do kościoła, to bedziesz zauważał tylko tych, którzy na drodze zachowują
    nienormalnie. Ja tam mam dyskretną rybkę na klapie (zieloną na zielonym) i
    nie jest to ani afiszowanie się, ani wywyższanie (wręcz przeciwnie - to tym
    gorszym Bóg jest bardziej potrzebny), po prostu przynależę do pewnej
    społeczności wierzących i mam symbol tej społeczności na samochodzie, tak
    samo jak krzyż w mieszkaniu i litery CMB na drzwiach (co oznacza Christus
    Mansionem Benedictat). A wracając do rybki - może kiedyś bedę w potrzebie i
    jakiś przejeżdżający ksiądz zatrzyma się aby mi udzielić ostatniego
    namaszczenia... (no, to teraz mi się pewnie dostanie :))

    Pozdrawiam wszystkich niezacietrzewionych ;)

    ----- ----- ---- -- ---- ----- ------
    MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

  • 18. Data: 2010-04-23 15:38:43
    Od: Alex81 <a...@g...com>

    On 23 Kwi, 15:32, Rafał Grzelak <n...@d...com> wrote:

    > Oczywiscie.
    >
    > Przeciez potem wystarczy sie wyspowiadac...

    Chrzescijanstwo!=katolicyzm ...

    --
    pzdr
    Alex

  • 19. Data: 2010-04-23 15:39:27
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2010-04-23 12:16, Janina Kolina pisze:

    > nasza grupla pl.rec.nurkowanie nakręciła tą modę, by zamiast nurka
    > naklejać rybę, jako nasz symbol
    >
    > jk

    Dalej pitolisz jak potłuczony.
    Z nurkowania Cię wykopali, to tu przyszedłeś bruździć ? :-(

    Olać trola.

    Pozdrawiam

    WW - zdeklarowany kapelusznik :-P
    Passat B5 1,9 TDi + box+ Alan 87/RS39 + At 1700 Lemm

  • 20. Data: 2010-04-23 18:39:52
    Od: to <t...@a...xyz>

    Katanka wrote:

    > Raczej nie. Ci z rybką zazwyczaj jeżdżą powoli, przynajmniej takie są
    > moje obserwacje.

    Powoli i gejowo...

    --
    cokolwiek