  • 1. Data: 2011-01-12 19:36:24
    Temat: kierowcy BMW sa nerwowi!
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    Hahaha, ogladalem sobie filmiki z mazdaspeed3 i trafilem na takie cudo:

    http://www.youtube.com/watch?v=20SNMdo3B3o

    Trwa tylko poltorej minuty ;)
    W skrocie - mazda "goni" bmw ;) Najlepsze zaczyna sie przy 0:50.

  • 2. Data: 2011-01-12 19:43:48
    Temat: Re: kierowcy BMW sa nerwowi!
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 12 Jan 2011 19:36:24 +0100 osobnik zwany neoniusz
    wystukał:

    > Hahaha, ogladalem sobie filmiki z mazdaspeed3 i trafilem na takie cudo:

    byyyłooooo....

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2011-01-12 19:51:05
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-01-12 19:43, masti pisze:

    > byyyłooooo....

    łeeee :(
    a tak sie zastanawiam nad ta mazda jako "maly miejskim niepozornym"
    autkiem. mowa o 5-drzwiowej.
    za mniej niz $19000 mozna dostac ja jako "Certified Pre-Owned" od
    dealera z przebiegiem 30000-40000km za rocznik 2008.

  • 4. Data: 2011-01-12 22:27:10
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    > http://www.youtube.com/watch?v=20SNMdo3B3o
    >
    > Trwa tylko poltorej minuty ;)
    > W skrocie - mazda "goni" bmw ;) Najlepsze zaczyna sie przy 0:50.

    00:33 slychac strzaly!

  • 5. Data: 2011-01-12 22:51:18
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    On 12 Sty, 22:27, "Papkin" <s...@s...net> wrote:
    > 00:33 slychac strzaly!

    Z takimi tekstami to na wykop...

  • 6. Data: 2011-01-13 08:45:26
    Od: frantic <n...@n...com>

    > 00:33 slychac strzaly!

    lol! Piękne!
    --
    pozdrawiam,
    Frantic

  • 7. Data: 2011-01-13 12:36:54
    Od: Yans van Horn <y...@n...spam>

    On 2011-01-12 19:36, neoniusz wrote:
    > Hahaha, ogladalem sobie filmiki z mazdaspeed3 i trafilem na takie cudo:
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=20SNMdo3B3o
    >
    > Trwa tylko poltorej minuty ;)
    > W skrocie - mazda "goni" bmw ;) Najlepsze zaczyna sie przy 0:50.

    To ja polecę to:
    http://www.youtube.com/watch?v=VcVFXboMPkk

    Oglądnijcie całość...

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 8. Data: 2011-01-13 12:46:04
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2011-01-13 12:36, Yans van Horn pisze:

    > To ja polecę to:
    > http://www.youtube.com/watch?v=VcVFXboMPkk
    > Oglądnijcie całość...

    Stare, fake.. a forma "oglądnijcie" zabija ;-) Ciężko mi przyjąć fakt,
    że przyjęli ją do SJP.

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 9. Data: 2011-01-13 12:54:57
    Od: Yans van Horn <y...@n...spam>

    On 2011-01-13 12:46, DoQ wrote:

    > Stare,

    Taki dyliżans jak pierwotny film z wątku...

    > fake.. a forma "oglądnijcie" zabija ;-) Ciężko mi przyjąć fakt,
    > że przyjęli ją do SJP.

    ROTFL :-) Jeśli w trakcje "obejrzywania" filmu, ktoś Cię zapyta: co
    robisz? To co odpowiesz ?
    "obejrzywuję" film ?

    Czekam na odpowiedź :-)

    PS:
    http://www.polszczyzna.fora.pl/blad-czy-nie-blad,9/o
    gladnalem-czy-obejrzalem,582.html

    PS2: "Oglądnąć to regionalizm małopolski, ogólnopolska forma brzmi
    obejrzeć. Z regionalizmami jest tak: nie ma powodu, aby unikać ich w
    komunikacji regionalnej, ale trzeba się liczyć z tym, że w obiegu
    ogólnopolskim mogą być źródłem niejasności lub nieporozumień. Różnych
    regionalizmów groźba ta dotyczy w różnym stopniu, oglądnięcia w
    niewielkim, bo jest to słowo ogólnie znane, także dzięki literaturze.
    Znajdziemy je u Witkacego, Schulza, Worcella, Kruczkowskiego, Mrożka,
    Myśliwskiego, Tokarczuk i in.

    -- Mirosław Bańko, PWN

    Oto odpowiedź. Myślę, że chłopak, który pracuje dla PWN jest nie byle
    kim, a więc ,,Oglądnę sobie zaraz film" = ,,Obejrzę sobie zaraz film" -
    żaden błąd, tylko słowo ,,oglądnąć" jest mniej spotykane ze względu na
    występowanie w tylko kilku regionach Polski. Konkludując swoją
    wypowiedź, jestem w stanie stwierdzić, że słowo ,,oglądnąć" jest w 100%
    poprawne."

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 10. Data: 2011-01-13 13:03:26
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2011-01-13 12:54, Yans van Horn pisze:

> [...]
    > PS2: "Oglądnąć to regionalizm małopolski, ogólnopolska forma brzmi
    > obejrzeć. Z regionalizmami jest tak: nie ma powodu, aby unikać ich w

    Ale forma "obejrzyjcie film na YT" już Ci do główki nie przyszła?
    Małopolska nie jest pępkiem świata,nawet jak wychodzi na pole.. ;)

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com