  • 11. Data: 2011-01-13 13:40:12
    Temat: Re: kierowcy BMW sa nerwowi!
    Od: Yans van Horn <y...@n...spam>

    On 2011-01-13 13:03, DoQ wrote:

    > Ale forma "obejrzyjcie film na YT" już Ci do główki nie przyszła?

    Wyjaśnij mi proszę, co ma na celu Twoje czepianie się słówka ? :-)

    Dlaczego mam stosować formę, której TY rządasz ? Czy uważasz, że ta,
    którą zastosowałem jest niepoprawna względem zasad języka polskiego ?

    Czy zamiast zmieniać temat możesz odpowiedzić na moje pytanie ?

    > Małopolska nie jest pępkiem świata,nawet jak wychodzi na pole.. ;)

    Widzisz, trochę się mylisz w interpretacji: Mi jest obojętne to jak
    napiszesz, byle było to poprawne i zrozumiałe. Ty natomiast czepiasz się
    słowa dla Ciebie zrozumiałego i jednocześnie poprawnego... kto wymaga od
    innych dostosowania się do siebie ? :-) Kto uważa się za pępek świata ? :->

    PS: Cytując nie wycinaj linii odstępu, ponieważ tworzysz mniej czytelny
    zlepek.

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 12. Data: 2011-01-13 13:53:14
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2011-01-13 13:40, Yans van Horn pisze:

    > Wyjaśnij mi proszę, co ma na celu Twoje czepianie się słówka ? :-)

    Ale już Ci napisałem. Forma oglądnąć czy oglądniemy to jakiś chory twór
    jakich niestety coraz więcej w naszym języku. Choć w czasach
    przyzwolenia na mitingi czy brifingi faktycznie nie powinenem się dziwić.

    > PS: Cytując nie wycinaj linii odstępu, ponieważ tworzysz mniej czytelny
    > zlepek.

    Jakbyś pisał z sensem, to Twój cytat byłby czytelny bez dodatkowej
    separacji :)
    Z mojej strony EOT.

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 13. Data: 2011-01-13 14:04:27
    Od: "MW" <M...@z...pl>

    Użytkownik "Yans van Horn" <y...@n...spam> napisał w wiadomości
    > Dlaczego mam stosować formę, której TY rządasz ?

    Spox, Małopolska żondzi ;-)

    MW

  • 14. Data: 2011-01-13 14:13:05
    Od: Yans van Horn <y...@n...spam>

    On 2011-01-13 14:04, MW wrote:
    > Użytkownik "Yans van Horn" <y...@n...spam> napisał w wiadomości
    >
    > Spox, Małopolska żondzi ;-)

    Niestety, jak się tyle czasu czyta ortograficzny chłam... to i samemu
    sie zaczyna byki walić... :-(

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 15. Data: 2011-01-13 14:14:19
    Od: Yans van Horn <y...@n...spam>

    On 2011-01-13 13:53, DoQ wrote: > W dniu 2011-01-13 13:40, Yans van Horn
    pisze: >> Wyjaśnij mi proszę, co ma na celu Twoje czepianie się słówka ?
    :-) > Ale już Ci napisałem. Forma oglądnąć czy oglądniemy to jakiś chory
    twór > jakich niestety coraz więcej w naszym języku. Chyba w coś się
    musiałeś uderzyć. Uważasz, że słowo obecne w naszym języku i literaturze
    od wielu wielu lat to chory Twór porównywalny ze "spolszczeniami" ?
    ROTFL :-) > Choć w czasach > przyzwolenia na mitingi czy brifingi
    faktycznie nie powinenem się dziwić. Ty chyba nie masz pojęcia jak się
    mają do siebie słowa o których piszesz...
    > Jakbyś pisał z sensem, to Twój cytat byłby czytelny bez dodatkowej > separacji :)

    Skoro forma prezentacji nie ma znaczenia, to żeby wygodniej Ci się
    czytało, usunąłem zbędne formatowanie... miłego.
    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 16. Data: 2011-01-13 14:31:31
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2011-01-13 14:13, Yans van Horn pisze:
    > Niestety, jak się tyle czasu czyta ortograficzny chłam... to i samemu
    > sie zaczyna byki walić... :-(

    O jeny. Ważne co by byk patrzał najprzód, żeby się na cię nie oglądnął.

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 17. Data: 2011-01-13 21:37:42
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    "Yans van Horn" <y...@n...spam> wrote in message
    > Chyba w coś się musiałeś uderzyć. Uważasz, że słowo obecne w naszym języku
    > i literaturze od wielu wielu lat to chory Twór porównywalny ze
    > "spolszczeniami" ?

    ROTFL! Obecne w jezyku i w literaturze? Chyba w brukowej... I ta forma jest
    chora. Od wielu lat? Jakos widuje to slowo wylacznie w ostatnich latach,
    glownie w necie, a sporadycznie w codziennych gazetach, w ktorych roi sie
    rowniez od innych bledow.
    Ale coz - pewnie doczekamy wpisania do slownikow formy "ja rozumię", ktora
    jest obecnie uzywana przez niedorozwojow zamiast "ja rozumiem". A to, ze
    niedorozwoje maja wyzsze wyksztalcenie, to zupelnie inna sprawa - w moich
    czasach na studiach technicznych po kolokwium mozna bylo wysluchac
    prywatnego mini wykladu na temat znajmosci ortografii przez inzynierow...

    --
    Axel

  • 18. Data: 2011-01-13 22:33:30
    Od: daxus <d...@p...onet.pl>

    On 2011-01-13 21:37, Axel wrote:

> [...]
    > w moich czasach na studiach technicznych po kolokwium mozna bylo
    > wysluchac prywatnego mini wykladu na temat znajmosci ortografii przez

    Ja rozumię żę jak oglądniesz mojego posta to ci zyłka pęknię ?

  • 19. Data: 2011-01-13 22:39:24
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2011-01-13 22:33, daxus pisze:

    > Ja rozumię żę jak oglądniesz mojego posta to ci zyłka pęknię ?

    Tam też byłeś taki dowcipny?

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 20. Data: 2011-01-13 22:41:10
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 13 Jan 2011 13:03:26 +0100, DoQ napisał(a):

    > Ale forma "obejrzyjcie film na YT" już Ci do główki nie przyszła?

    Przyszła, ale jako forma uzywana przez wiejski naród z centralnej wsi jakoś
    nam nie leży :P

    --