-
1. Data: 2013-07-12 15:09:03
Temat: kiedy duże spalanie?
Od: "Ministerstwo Propagandy" <...@...s>
kiedy samochód mniej pali jak się powoli rozpędza czy szybko i później
stabilne obroty, czy gdy jeździ się na niskich obrotach, czy może jednak na
wysokich?
-
2. Data: 2013-07-12 17:59:17
Temat: Re: kiedy duże spalanie?
Od: Maciek <d...@p...onet.pl>
Dnia Fri, 12 Jul 2013 15:09:03 +0200, Ministerstwo Propagandy napisał(a):
> kiedy samochód mniej pali jak się powoli rozpędza czy szybko i później
> stabilne obroty, czy gdy jeździ się na niskich obrotach, czy może jednak na
> wysokich?
Nie wiadomo, ale jesli to SC900, to naciskajac jednoczesnie z gazem
membrane pompki tylnego spryskiwacza mozna poprawic przyspieszenie do setki
o prawie minute!
--
Maciek
Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio
-
3. Data: 2013-07-12 22:20:39
Temat: Re: kiedy duże spalanie?
Od: tá´Ź
Ministerstwo Propagandy wrote:
> kiedy samochód mniej pali jak się powoli rozpędza czy szybko i później
> stabilne obroty, czy gdy jeździ się na niskich obrotach, czy może jednak
> na wysokich?
Samochód pali najmniej gdy stoi z wyłączonym silnikiem, a pies oddaje na
niego mocz (tm).
--
ss??q s? ??u??ou??
-
4. Data: 2013-07-13 09:06:13
Temat: Re: kiedy duże spalanie?
Od: megrims <m...@i...pl>
W dniu 2013-07-12 22:20, t? pisze:
> Ministerstwo Propagandy wrote:
>
>> kiedy samochód mniej pali jak się powoli rozpędza czy szybko i później
>> stabilne obroty, czy gdy jeździ się na niskich obrotach, czy może jednak
>> na wysokich?
>
> Samochód pali najmniej gdy stoi z wyłączonym silnikiem, a pies oddaje na
> niego mocz (tm).
>
A jak jedzie na lawecie to ma ujemne spalanie i trzeba
paliwo z baku spuszczać, co by go nie rozerwało.
-
5. Data: 2013-07-13 17:51:43
Temat: Re: kiedy duże spalanie?
Od: tá´Ź
megrims wrote:
> A jak jedzie na lawecie to ma ujemne spalanie i trzeba paliwo z baku
> spuszczać, co by go nie rozerwało.
Ament!
--
ss??q s? ??u??ou??
-
6. Data: 2013-07-15 07:30:38
Temat: Re: kiedy duże spalanie?
Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>
Dnia 2013-07-12 15:09, *Ministerstwo Propagandy* napisał, a mnie coś
podkusiło, żeby odpisać:
> kiedy samochód mniej pali jak się powoli rozpędza czy szybko i później
> stabilne obroty, czy gdy jeździ się na niskich obrotach, czy może jednak
> na wysokich?
Wg tego co mnie uczono, to jak wciskasz gaz prawie do dechy (3/4 - 4/5)
i zmieniasz szybko biegi na wyższe przy około 2000 RPM (diesel) i 2500
RPM (benzyna), a prędkość docelową utrzymujesz jadąc na najwyższym
możliwym biegu dla tej prędkości.
Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak - Insignia '11 HB 2.0 CDTI, PMS edition
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )outlook(kropek) c om
PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++
-
7. Data: 2013-07-16 23:44:11
Temat: Re: kiedy duże spalanie?
Od: _Michał <m...@g...pl>
On 7/12/2013 3:09 PM, Ministerstwo Propagandy wrote:
> kiedy samochód mniej pali jak się powoli rozpędza czy szybko i później
> stabilne obroty, czy gdy jeździ się na niskich obrotach, czy może jednak
> na wysokich?
Na jakieś 40% mocy, i nie przekraczając 2.5k rpm
w benzynie żeby program silnika szedł na ekologii...
Chyba ze te 40% mocy rwie przyczepność i odpala ESP
to wtedy na granicy przyczepności (uchylić minimalnie
okno żeby słyszeć).
a potem toczenie się na N/luzie i z powrotem D/bieg i gaz (serio)
przy małych silnikach może i ciągłe obroty nie zwiększą
masakrycznie spalania.
wyłączyć radio, ekrany, klimę i nawiew - i zamknąć szyby i dach
a i nie hamować, nie tyle ze silnikiem czy nie silnikiem,
ale wchodzić w zakręt bez hamowania, chyba że już elektronika
sama zaczyna hamować - to wtedy wolniej wchodzić ;)
v optymalne koło 70 km/h, co pozwala na wejście prawie w każdy
zakręt i wygodne przejechanie po każdym progu.