  • 1. Data: 2013-07-12 15:09:03
    Temat: kiedy duże spalanie?
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <...@...s>

    kiedy samochód mniej pali jak się powoli rozpędza czy szybko i później
    stabilne obroty, czy gdy jeździ się na niskich obrotach, czy może jednak na
    wysokich?

  • 2. Data: 2013-07-12 17:59:17
    Temat: Re: kiedy duże spalanie?
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 12 Jul 2013 15:09:03 +0200, Ministerstwo Propagandy napisał(a):

    > kiedy samochód mniej pali jak się powoli rozpędza czy szybko i później
    > stabilne obroty, czy gdy jeździ się na niskich obrotach, czy może jednak na
    > wysokich?

    Nie wiadomo, ale jesli to SC900, to naciskajac jednoczesnie z gazem
    membrane pompki tylnego spryskiwacza mozna poprawic przyspieszenie do setki
    o prawie minute!

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 3. Data: 2013-07-12 22:20:39
    Od: tá´Ź

    Ministerstwo Propagandy wrote:

    > kiedy samochód mniej pali jak się powoli rozpędza czy szybko i później
    > stabilne obroty, czy gdy jeździ się na niskich obrotach, czy może jednak
    > na wysokich?

    Samochód pali najmniej gdy stoi z wyłączonym silnikiem, a pies oddaje na
    niego mocz (tm).

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 4. Data: 2013-07-13 09:06:13
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2013-07-12 22:20, t? pisze:

    > Samochód pali najmniej gdy stoi z wyłączonym silnikiem, a pies oddaje na
    > niego mocz (tm).

    A jak jedzie na lawecie to ma ujemne spalanie i trzeba
    paliwo z baku spuszczać, co by go nie rozerwało.

  • 5. Data: 2013-07-13 17:51:43
    Od: tá´Ź

    megrims wrote:

    > A jak jedzie na lawecie to ma ujemne spalanie i trzeba paliwo z baku
    > spuszczać, co by go nie rozerwało.

    Ament!

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 6. Data: 2013-07-15 07:30:38
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2013-07-12 15:09, *Ministerstwo Propagandy* napisał, a mnie coś
    podkusiło, żeby odpisać:
    > kiedy samochód mniej pali jak się powoli rozpędza czy szybko i później
    > stabilne obroty, czy gdy jeździ się na niskich obrotach, czy może jednak
    > na wysokich?

    Wg tego co mnie uczono, to jak wciskasz gaz prawie do dechy (3/4 - 4/5)
    i zmieniasz szybko biegi na wyższe przy około 2000 RPM (diesel) i 2500
    RPM (benzyna), a prędkość docelową utrzymujesz jadąc na najwyższym
    możliwym biegu dla tej prędkości.

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 7. Data: 2013-07-16 23:44:11
    Od: _Michał <m...@g...pl>

    On 7/12/2013 3:09 PM, Ministerstwo Propagandy wrote:
    > kiedy samochód mniej pali jak się powoli rozpędza czy szybko i później
    > stabilne obroty, czy gdy jeździ się na niskich obrotach, czy może jednak
    > na wysokich?

    Na jakieś 40% mocy, i nie przekraczając 2.5k rpm
    w benzynie żeby program silnika szedł na ekologii...

    Chyba ze te 40% mocy rwie przyczepność i odpala ESP
    to wtedy na granicy przyczepności (uchylić minimalnie
    okno żeby słyszeć).

    a potem toczenie się na N/luzie i z powrotem D/bieg i gaz (serio)

    przy małych silnikach może i ciągłe obroty nie zwiększą
    masakrycznie spalania.

    wyłączyć radio, ekrany, klimę i nawiew - i zamknąć szyby i dach

    a i nie hamować, nie tyle ze silnikiem czy nie silnikiem,
    ale wchodzić w zakręt bez hamowania, chyba że już elektronika
    sama zaczyna hamować - to wtedy wolniej wchodzić ;)

    v optymalne koło 70 km/h, co pozwala na wejście prawie w każdy
    zakręt i wygodne przejechanie po każdym progu.