    From: Kefir <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: kawa ZZR 600
    Date: Mon, 28 May 2012 23:41:41 -0700 (PDT)

    On May 29, 12:45 am, AZ <a...@g...com> wrote:
    > On 05/28/2012 11:28 PM, robson2325 wrote:> Witam; mam takie pytanko, mam kawe ZZR
    600 i dzieje się takie coś

    > Lewe powietrze, dziurawy/zatkany filtr powietrza, zatkane dysze w
    > gaźnikach, słabe świece, w tej kolejności bym to sprawdzał. Z
    > doświadczenia wiem, że te motocykle są wrażliwe na słabe/zużyte świece,
    > jak nie załujesz to proponuję irydowe.

    Jeśli toto ma zasilanie grawitacyjne i gazniki, to efekt pasuje do
    zbyt powolnego splywajania paliwa do gaznikow.
    Przyczyny: brak odpowietrzenia zbiornika paliwa, zalamane przewody
    paliwowe, zatkane filtry (jesli sa) zatkane
    siatki filtrujace na wejscu do gaznikow.

    Swoja sciezka gratuluje mechanikow. Nie dalbym im umyc motocykla.

    PS Dla wiadomosci autowa watku: to nie jest forum sikacz.pl, lecz
    ZUPELNIE NIEZALEZNA od tegoz gupa dyskusyjna pl.rec.motocykle,
    na ktora "tfurcy" najglupszego portalu wtrynili sie bez pytania celem
    podbicia sobie statystyk w wyszukiwarkach.

    --
    Pozdrawiam, Artur vel Kefir & XT660X (do sprzedania), Tiger 955i
    UWAGA! Badania dowodza, ze czytanie sikacza moze zabijac szare