eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodykatalizator hałasuje
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 25

  • 21. Data: 2010-08-23 09:32:32
    Temat: Re: katalizator hałasuje
    Od: krzysiek82 <o...@c...pl>

    MarcinJM pisze:
    > akurat rurka to najgorszy pomysl.
    > W okolicy kata MUSI byc cos co stawia opor spalinom, tak jest walek
    > rozadu ustawiony. Wyciecie kata dramatycznie obniza sprawnosc silnika na
    > fabrycznym walku. Sprawdzone w 3 samochodach.
    >

    wiesz, że w ten sposób zdołowałeś całą masę wiejskich tunerów dla
    których to był najpoważniejszy tuning? A po sprzedaży kata mieliby kasę
    na siatexy i inne tjunerowe akcesoria :d

    --
    krzysiek82


  • 22. Data: 2010-08-23 09:33:07
    Temat: Re: katalizator hałasuje
    Od: krzysiek82 <o...@c...pl>

    Czarek Daniluk pisze:
    > He he - TDI dostaje jakby polotu :D
    >

    Bo diesel to zupełnie coś innego, turbina robi swoje.

    --
    krzysiek82


  • 23. Data: 2010-08-23 09:33:40
    Temat: Re: katalizator hałasuje
    Od: krzysiek82 <o...@c...pl>

    Lewis pisze:
    > Dziwne, większość ludzi bawiąca się modyfikacjami silników wycina
    > katalizatory aby odetkać wydech i zyskać parę KM, ale pewnie się mylą...
    >

    wtedy robi się wydech pod silnik a nie wycina tylko kata.

    --
    krzysiek82


  • 24. Data: 2010-08-23 16:10:09
    Temat: Re: katalizator hałasuje
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin krzysiek82

    > Bo diesel to zupełnie coś innego, turbina robi swoje.

    W niektórych dieslach po wycięciu kata i bez korekty map wtrysku powstaje
    brzydkie zafalowanie w momencie. Nie ma reguły. Chociaż rzeczywiście
    można się spodziewać, że przeciętny silnik turbodoładowany lepiej to
    zniesie.

    --
    ignorance is bliss


  • 25. Data: 2010-08-23 20:05:58
    Temat: Re: katalizator hałasuje
    Od: "Ada" <A...@o...pl>

    Użytkownik "MZ" <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:i4rk9j$5tk$1@news.onet.pl... W dniu 2010-08-22 14:13, Ada pisze:
    >> 5. Minęło 2 tygodnie i jest coraz głośniej na biegu jałowym na ciepłym
    >> silniku. Na zimnym, gdy obroty są wyższe to nic nie brzęczy. Stąd ciągle
    >> moje przypuszczenie, że układ źle zespawany i przesztywniony i stąd te
    >> dragnia i brzęki...
    > Kowal-mechanik przywalił młotem w kata, bo mu nie pasowało coś i
    > rozwalił środek, który w oryginale jest ceramiczny. Tak mi się od razu
    > nasunęło.... Ewentualnie coś pospawał jak p..da i drgania załatwiły
    > sprawę. Ewentualnie jednak rajd 400km z urwanym mocowaniem go załatwił.
    >> 6. Obecnie znalazłem na AlleDrogo
    >> http://allegro.pl/item1188543556_katalizator_ford_fo
    cus_fokus_1_6_1_8_16v
    >> _kat.html coś co ma 18 miesięcy gwrancju, tylko czy jest sen wkładać
    >> to do 10-letniego Focusa? Czy najlepiej to zaślepić?
    >> Macie namiar na zamienniki tłumikowe kata?
    > To jest naprawdę niezła cena. Zamiennik tłumik kupisz może 100 zł
    > taniej. Poza tym pamiętaj, że przynajmniej model z rocznika 2004 miał 2
    > sondy lambda, przed i po kacie, i to właśnie ta druga dawała CE. Jeśli
    > Twój też tak ma i go wywalisz, to musisz to jakoś przerobić. No i
    > poczytaj sobie wątki pt "wyciąłem kata i teraz auto źle ciągnie" bo
    > silnik Foki "wie" że ma na wylocie kata, jak mu go wyjmiesz to może tak
    > zareagować.



    Dzięki za odp. Też podejrzewam speca, że mógł przywalić.... :)
    To rocznik 2000 z 1 Lambdą, więc nie jest tak źle ;) i stąd ten dylemat

strony : 1 . 2 . [ 3 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: