  • 81. Data: 2009-07-29 09:42:11
    Temat: Re: kask w którym nie wieje
    Od: "OGONek~" <spamerzywszystkichkrajow@p$^%*^#~e.sie>

    Uzytkownik "CyberScyzor" <c...@g...com> napisal w wiadomosci
    news:a307e21d-0d2b-49d2-b9d7-8604a067711d@c29g2000yq
    d.googlegroups.com...

    > P.S. Rozumiem, ze sprzedajesz te kaski? Bo ja tu niby stary ale w
    > sumie nowy (w sensie ze dawno nie zagladalem)

    Przede wszystkim w nich jezdze :-)

    A to ze sa jednymi z najlepszych na swiecie (jezeli nie najlepszymi) wynika z
    tego ze maja bardzo rozbudowany R&D - czyli wlasny tunel (podobno shubert tez
    juz ma od niedawna) i to ze zanim cos wpuszcza na rynek to przeprowadzaja szereg
    testów (miedzy innymi termicznych).

    Tylko Ci powiem ze nowa mechanika wizjera w kasku XR1100 który wlasnie od
    jesieni wejdzie na rynek byla testowana przez 7 lat!

    A to ze na niektóre glowy szuja nie pasuje tez jest prawda. Pisalem o tym
    wczesniej. Shubertem nie obracam (chociaz moge) bo nie chce. Uwazam ze nie jest
    wart swojej ceny i tyle. Nie bede zachecal klientów do niego bo nie mam sam
    przekonania ze jest swietny - a ciemnoty nie wciskam.

    To tyle tytulem zakonczenia flejmu :-)

    Pozdrawiam wszystkich 2-3-4 kolowców :-)

    --
    OGONek~

  • 82. Data: 2009-07-29 10:05:50
    Od: n...@s...com

    On Wed, 29 Jul 2009 11:35:31 +0200, "OGONek~"
    <spamerzywszystkichkrajow@p$^%*^#~e.sie> wrote:

    >do nowych szui wchodza bez używania wazelinki :P

    Pewnie kupili technologie od Airoha,
    ;^)

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 83. Data: 2009-07-29 10:10:07
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    OGONek~ wrote:

    > A to ze sa jednymi z najlepszych na swiecie (jezeli nie najlepszymi)
    > wynika z tego ze maja bardzo rozbudowany R&D - czyli wlasny tunel
    > (podobno shubert tez juz ma od niedawna)

    ROTFL. Szubert ma tunel od zawsze, bo zaczynal od kaskow do f1.
    Gwoli scislosci tylko.
    K.14

  • 84. Data: 2009-07-29 10:33:59
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    OGONek~ napisał(a):
    > ale do nowych szui wchodza bez używania wazelinki :P

    ooo! cieniutki styropor w tym miejscu musi byc!!!

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki

  • 85. Data: 2009-07-29 11:42:08
    Od: "OGONek~" <spamerzywszystkichkrajow@p$^%*^#~e.sie>

    Użytkownik "Kamil Nowak 'Amil'" <k...@q...spaaaaam.pl> napisał w wiadomości

    > ooo! cieniutki styropor w tym miejscu musi byc!!!

    W Shubert-ie masz pustą przestrzeń pomiedzy skorupą a styroporem na płacie
    czołowym :P

    --
    OGONek~

  • 86. Data: 2009-07-29 11:45:33
    Od: "OGONek~" <spamerzywszystkichkrajow@p$^%*^#~e.sie>

    Użytkownik "kocyk" <k...@Z...pl> napisał w wiadomości

    > ROTFL. Szubert ma tunel od zawsze, bo zaczynal od kaskow do f1.
    > Gwoli scislosci tylko.
    > K.14

    Tego nie wiedzialem bo się shubertem nie interesuje :-) Ale możliwe ze tak
    jest - tylko skąd pewność ze miał własny a nie uzywał czyjegos?

    Shui ma wlasny - a o Shubercie slyszalem plotki ze od niedawna tez ma wlasny -
    nie wiem jak to jest naprawde i chyba to nie jest wazne jezeli go ma :-)

    --
    OGONek~

  • 87. Data: 2009-07-29 16:45:08
    Od: Ditron <t...@g...com>

    On 29 Lip, 08:02, Seba <s...@g...pl> wrote:

    > Jeżeli myślisz o okularach przeciwsłonecznych, to porządnie wykonane też
    > bywają 'nietanie' ;)

    niee
    chodziło mi o to: http://www.4-motorcycles.co.uk/acatalog/TRACK_TINTS_
    .html
    Używam tego od 3 lat - jednej sztuki. Co prawda mam 2 kaski i zeby nie
    odklejac tego ciagle - to kiedy jest wieczor zakladam kask bez tego
    ale jesli w "tym kasku" zlapie mnie zmierzch - po prostu to odklejam i
    chowam do wewnętrznej kieszeni kurtki czy gdziekolwiek.
    Po czym mozna sobie to znowu przykleic do szybki na tym samym kleju.
    Jest elastyczne, trudno to zepsuc, wielokrotnego uzytku, trwałe,
    zajebiscie sie sprawuje i zajebiscie sie prezentuje, jest tanie.
    BTW jak by ktos chcial to zamowie za jednym razem bo bym se juz nowke
    sprawil..?

  • 88. Data: 2009-07-30 07:23:27
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Ditron" <t...@g...com> wrote in message
    d.googlegroups.com...

[...]

    Fajne, lecz sa 2 wady: pretensjonalna nazwa (moszna przebolec ;) ) brak
    atestu drogowego: "MotoGP track tints should only be used during the daytime
    and not on public highways - track use only.
    No to, ten, jakbys kupowal to daj na priva ;)
    (IRIDIUM/SMOKED UNIVERSAL ORDERCODE - MGPTKTIRU)

    weFAQ&v=qvj

    weFAQ&v=qvj

  • 89. Data: 2009-07-30 14:37:21
    Od: "ania" <a...@t...kropka.pl>

    Użytkownik "OGONek~"

    > Ano nie rysuje sie - od owadów sie nie rysuje - jak szybka gwizdnelas w
    > beton albo kant budynku/whatever to sie porysuje. W innych przypadkach nie
    > ma ni ryski. Do obejzenia moja po 5 sezonach.

    ja po 7 sezonach moge ci pokazac szybke w kasku - zero rysek, tylko, ze lezy
    od tylu lat na polce
    ty naprawde zyjesz w swiecie idealnym? masz tylko muchy latajace w
    powietrzu? cos ten iedalny swiat w takim razie nie jest taki - much tez byc
    nie powinno
    NIE RZUCAM KASKIEM, obchodze sie z nim jak z jajem

    > No to niestety musisz na niego uwazac. Jest bardzo delikatny (zapomnij o
    > wkladaniu rękawic do kasku) i przy ciaglym uzywaniu nie starczy Ci na
    > wiecej jak na rok. Nowy kosztuje 100 PLN. (klocki i olej tez zmieniasz co
    > roku prawda?:-)

    czekaj - a co maja rekawice do matowienia sie 1 cm od gory w srodku - miedzy
    antyfogiem a szybka? naprawde nie mam tak malych rekawiczek, zeby je ta
    wepchac

    > Drugie pytanie to jak czyscilas/mylas tego pinlocka?

    nie tykalam - jest NOWY, czytales co pisalam?

    > Krzywy wizjer - rzecz dla mnie nie do skomentowania bez obejzenia Twojego
    > przypadku - pierwsze slysze a widzialem juz szuje 15 letnie. Moja pierwsza
    > szuja ma ponad 20 latek i dziala :-) Przyjedz z nim kiedys do nas to
    > zapewne Ci to naprawimy i pewnie zrobimy to gratis jezeli to wersja
    > kupiona w Europie.

    w tommargu na fakture, jak bede miala tyle czasu to zagladne

    > Sugerujesz ze jestem niedzielnym kierowca? (zreszta nie tylko ja bo
    > jeszcze z 50 moich znajomych w szujach?)

    szczesciarze?

    > Wydaje mi sie ze nie jestes do końca obiektywna. I mam nieodparte wrazenie
    > ze niezbyt szanujesz ten kask (sa ludzie co tak maja i niczego nie
    > szanuja).

    to ci sie zle wydaje, nawet bardzo ZLE, jestem z tych osob co o cudze tez
    dbaja, tak mnie rodzice nauczyli
    i nie jestem obiektywna, bo napisalam, ze co do bezpieczenstwa nie mam
    zastrzezen - tos se szczelil w stope czy tam w kolano:-)

    > Zwlaszcza ten krzywy wizjer mnie do takich przemyslen sklania.
    > Przyjedz/przyslij ten kask do mnie - serwis jak napisalem wyzej
    > prawdopodbnie zrobimy za darmo.

    nie mam teraz kasy na kupno nowego - a jak pisalam ja JEZDZE, wiec kask jest
    mi potrzebny, mam wyslac do serwisu jesienia, bo podobno tez w srodku cos
    sie odkleilo (Paa regulujacy z szuja w tommargu na dniach otwartych to
    zauwazyl)

    > ps. Czy ty tej szyby nie podgrzalas na jakims piecyku/wydechu? ;-) Jeszcze
    > nigdy

    gixa ma za maly wydech do podgrzewania kasku, w domu nie mam pieca, jestem z
    pokolenia kaloryferowego

    > nie widzialem zeby poliwęglan sie sam siebie pokrzywil - malo tego - mimo
    > ze ten wizjer jest wycinkiem kuli a nie walca da sie do wywrócic na lewą
    > stronę ;-)

    a jednak, to masz okazje zobaczyc

    --
    ania

  • 90. Data: 2009-07-30 14:40:12
    Od: "ania" <a...@t...kropka.pl>

    Użytkownik "OGONek~" <

    > Nos go w pokrowcu - zapewniam ze nie bedziesz mial rys na szybie - zmywasz
    > tylko owady woda z plynem/mydlem i jest idealna.

    no to wszystko jasne!
    strasznie mi przykro - ale ja go nosze bez pokrowca, pokrowce sa
    nieprzezroczyste, wiec mialabym problem z jazda: nic bym nie widziala

    jak ty to robisz? telepatia? ultradzwieki - jak nietoperz?

    --
    ania