  • 51. Data: 2009-07-27 06:30:59
    Temat: Re: kask w którym nie wieje
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "ania" <a...@t...kropka.pl> wrote in message
    news:h4d0mf$1mul$1@alfa.ceti.pl...

    > Użytkownik "OGONek~"

    > no nie wiem, ostatnio fachowiec regulowal szybke mojego XR1000 i bylo tak
    > pieknie.... ale krotko
    > znowu wieje tak, ze mi oczy lzawia, jest jakis kask, w ktorym nie wieje w
    > srodku dluzej niz kilka tygodni bez regulacji?

    No, ten...Szuj ;) Moze ten fachowiec wyregulowal lecz nie dociagnal srubek
    mocujacych mechanizm albo juz Ci sie poluzowaly. Trzeba regularnie je
    sprawdzac (dokrecac), zwlaszcza jesli, np w miescie, czesto
    pondosisz/opuszczasz szybe.

    weFAQ&v=qvj

  • 52. Data: 2009-07-27 06:46:45
    Od: n...@s...com

    On Mon, 27 Jul 2009 08:30:59 +0200, "Kefir" <k...@r...pl>
    wrote:

    >sprawdzac (dokrecac), zwlaszcza jesli, np w miescie, czesto
    >pondosisz/opuszczasz szybe.

    loktajta sekup, albo uzyj lakieru do paznokci (tylko takiego za
    tysionc, zeby nie kolidowal).
    Dziala.

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 53. Data: 2009-07-27 07:29:55
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    <n...@s...com> wrote in message

    > loktajta sekup, albo uzyj lakieru do paznokci (tylko takiego za
    > tysionc, zeby nie kolidowal).
    > Dziala.

    Atoniedomnie - miesie nie odkrenca tylko chcialem pomoc. Raz na rok
    sprawdzam...

    weFAQ&v=qvj

  • 54. Data: 2009-07-27 09:01:36
    Od: "ania" <a...@t...kropka.pl>

    Użytkownik <n...@s...com> napisał w wiadomości
    > On Mon, 27 Jul 2009 08:30:59 +0200, "

    > loktajta sekup, albo uzyj lakieru do paznokci (tylko takiego za
    > tysionc, zeby nie kolidowal).

    na lakierach to sie nie znam - newrom obcial wlosy i zaczal malowac
    paznkocie - swiat sie konczy

    --
    ania

  • 55. Data: 2009-07-27 09:36:25
    Od: n...@s...com

    On Mon, 27 Jul 2009 11:01:36 +0200, "ania" <a...@t...kropka.pl>
    wrote:

    >na lakierach to sie nie znam - newrom obcial wlosy i zaczal malowac
    >paznkocie - swiat sie konczy

    Oj Anka, Anka.

    pozdr
    newrom

  • 56. Data: 2009-07-27 09:43:07
    Od: "ania" <a...@t...kropka.pl>

    Użytkownik <n...@s...com>

    > Oj Anka, Anka.

    to chyba oj romus romus (romana?:-) )

    ps
    do malowania otarc na owiewkach, jak juz cos, to sie przydaja jedynie te
    lakiery po 2-5 zl

    --
    ania

  • 57. Data: 2009-07-27 10:00:57
    Od: n...@s...com

    On Mon, 27 Jul 2009 11:43:07 +0200, "ania" <a...@t...kropka.pl>
    wrote:

    >to chyba oj romus romus (romana?:-) )

    Anka, nie znam Twojego matrixa, znaczy branzy.
    Nie rozumiem Twoich skojarzen.
    Nie wiem dlaczego wydaje Ci sie ze uzycie lakieru do paznokci jest
    jednoznaczne z malowaniem paznokci.
    Az sie boje powiedziec ze klemy w motocyklu smaruje wazelina, zebys se
    czego dziwnego nie wyobrazila.

    pozdr
    newrom

  • 58. Data: 2009-07-27 10:13:42
    Od: "ania" <a...@t...kropka.pl>

    Użytkownik <n...@s...com>

    > Nie wiem dlaczego wydaje Ci sie ze uzycie lakieru do paznokci jest
    > jednoznaczne z malowaniem paznokci.

    lakiery tak - ale te po 2-5 zl, wiec nie wiem, co ma lakier za tysiac do
    tego? myslalam, ze takiego uzywasz, zeby ci paznokcie nie zolkly (po tych
    tanszych tak sie ponoc dzieje)

    > Az sie boje powiedziec ze klemy w motocyklu smaruje wazelina, zebys se
    > czego dziwnego nie wyobrazila.

    ale to chyba do amila - nie do mnie, prawda?

    a gdzie sprawa kasku? tak wiem - podjade sobie znowu wyregulowac

    --
    ania

  • 59. Data: 2009-07-28 06:40:39
    Od: "OGONek~" <spamerzywszystkichkrajow@p$^%*^#~e.sie>

    Użytkownik "Zefir" <zefir77@spamerom_mowimy_stanowcze_nie.o2.pl> napisał w
    wiadomości news:h4d8di$aa5$1@inews.gazeta.pl...

    > jest coś nie tak. Poleci ktoś jakiś cichy, lekki kask z blendą? Najlepiej
    > szczękowiec, ale gdyby spełniał te trzy wymagania to mógłby być też integral.
    > Jak nic nie znajdę, to chyba kupię C2 - wielki jak sklep, ale z zeznań
    > znajomych wynika, że nawet po kilku latach użytkowania są ok.

    Ekhm - a po fiut ci kask szczękowy? Mozesz mi to wyjasnic? Pracujesz jako
    kurier?
    Szczękowce - same wady, żadnych zalet (oprócz bredni ze se mozna w nim fajka
    zapalic albo jezdzic z otwarta szczeka jak jest gorąco)

    Chcesz szczekowca masz glosniej i ciezej - a i tak multitec jest stosunkowo
    niegwiżdżacym szczekowcem. Co do wiania wentylacji prosto w oczy to przy testach
    tego nie zauwazylem - ale moze to zalezy od motocykla i ułozenia głowy w czasie
    jazdy.

    Co do blendy - to tylko smiech mnie ogarnia - do szuji sobie zakladasz na cale
    lato szybe lekko przyciemniana i masz sprawe z dynki. Nie masz wiekszej skorupy,
    cienszego styroporu itp. Jak ci sie szyba lekko przyciemniana nie podoba to
    sobie kupujesz progresywnie przyciemnianą. Oczywiscie zaraz sie podniesie krzyk
    o powrotach w nocy - w progresji sie da. W lekko ciemnej w miescie spoko. W
    trase i tak zabierasz ze sobą takie gówna jak deszczaki i inne pierdoly wiec
    jaki problem wlozyc pod kurtke jeszcze jedna szybke?

    Co do blendy sprawa druga - czesto "ucina nosy".

    To tyle tytulem wyjasnien - co do nalepki shuberta z tylu kasku to zenada ze nie
    jest pociagnieta chociaz bezbrawnym i tyle.

    --
    OGONek~

  • 60. Data: 2009-07-28 06:54:54
    Od: n...@s...com

    On Tue, 28 Jul 2009 08:40:39 +0200, "OGONek~"
    <spamerzywszystkichkrajow@p$^%*^#~e.sie> wrote:

    >Szczękowce - same wady, żadnych zalet (oprócz bredni ze se mozna w nim fajka
    >zapalic albo jezdzic z otwarta szczeka jak jest gorąco)

    Pieprzysz. To nie brednie, to fakty.
    Brednie to wciskanie pierdol ze wszystko poza szujem czy co tam
    sprzedajesz to scierwo.

    >Co do blendy - to tylko smiech mnie ogarnia - do szuji sobie zakladasz na cale
    >lato szybe lekko przyciemniana i masz sprawe z dynki.

    Nie, bo blende masz mocno przyciemniana i opuszczasz kiedy potrzeba. W
    tunelu czy w nocy jasna szyba jest lepsza.

    > Oczywiscie zaraz sie podniesie krzyk o powrotach w nocy - w progresji sie da.

    Jasne, da sie rowniez w calkiem ciemnej. Albo z otwarta szyba.

    >trase i tak zabierasz ze sobą takie gówna jak deszczaki i inne pierdoly wiec
    >jaki problem wlozyc pod kurtke jeszcze jedna szybke?

    Bez sensu, a zeby pojezdzic z odslonieta twarza w upaly to mozna
    zabierac drugi kask.

    >Co do blendy sprawa druga - czesto "ucina nosy".

    podasz jakies zrodla czy urban legend na potrzeby sprzedawcow nie
    oferujacych kaski z blendami?

    >To tyle tytulem wyjasnien - co do nalepki shuberta z tylu kasku to zenada ze nie
    >jest pociagnieta chociaz bezbrawnym i tyle.

    Dla mnie to zaleta, mozna ja zdjac.

    pozdr
    newrom