  • 31. Data: 2009-07-23 12:09:43
    Temat: Re: kask w którym nie wieje
    Od: Artur Zabroński <a...@g...com>

    On 23 Lip, 14:08, Artur Zabroński <a...@g...com> wrote:

    > Tak z ciekawosci - bo?

    No chyba, że Ty z tych co uważają, że kask to dopiero XR-1000 :-)

    --
    Artur

  • 32. Data: 2009-07-23 12:16:15
    Od: "OGONek~" <spamerzywszystkichkrajow@p$^%*^#~e.sie>

    Użytkownik "Artur Zabroński" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    h.googlegroups.com...
    On 23 Lip, 13:51, "OGONek~" <spamerzywszystkichkrajow@p$^%*^#~e.sie>
    wrote:

    > W ostatecznosci mozna - ale moim zdaniem szkoda kasy na niego.

    Tak z ciekawosci - bo?

    Sprzedawalem te kaski i jednak jak na taka cene mechanizm dzialania szyby i sama
    szyba pozostawiaja wiele do zyczenia.
    Po prostu szkoda 1000 zlotych - bo juz dokladajac niewiele wiecej mozna szuje
    kupic - a to juz różnica o lata świetlne.

    --
    OGONek~

  • 33. Data: 2009-07-23 12:19:12
    Od: "OGONek~" <spamerzywszystkichkrajow@p$^%*^#~e.sie>

    Użytkownik "OGONek~" <spamerzywszystkichkrajow@p$^%*^#~e.sie> napisał w
    wiadomości news:h49kag$dps$1@pippin.nask.net.pl...

    Aha - i jeszcze jedno - sprzedaje róznież kaski HJC bo sa w sumie niezlej
    jakosci w porównaniu z cala reszta typu nitro, nolany, i inne badziewia.
    Zarabiam na nich podobnie jak na szujach wiec nie agituje za szuja ze wzgledów
    finansowych. Po prostu szczerze radzę. Szuja starczy na dluzej bez pogorszenia
    parametrów (wygniatanie, szyby itp) wiec jest po prostu oszczedniejsza w
    eksploatacji :-)

    --
    OGONek~

  • 34. Data: 2009-07-23 20:22:30
    Od: "Akarm" <a...@w...pl>

    OGONek~ napisał:
    > Po prostu szkoda 1000 zlotych - bo juz dokladajac niewiele wiecej mozna
    > szuje kupic - a to juz różnica o lata świetlne.

    A mi nie wieje w Schubercie. Dodatkowo ma w porównaniu do Shoei trzy zalety:
    1. chowana szybka przeciwsłoneczna
    2. olbrzymi, nieparujący wizjer
    2. brak hałasu

    Na zimę Concept, na cieplejsze dni J1. :)
    A Shoei leży w pawlaczu prawie nieużywany...

    --
    Akarm
    http://www.bykom-stop.avx.pl

  • 35. Data: 2009-07-24 00:48:43
    Od: "Ptako" <Ptako7@@go2.pl>

    Użytkownik "OGONek~" <spamerzywszystkichkrajow@p$^%*^#~e.sie> napisał w
    wiadomości news:h49j2k$d7g$1@pippin.nask.net.pl...
    > Użytkownik "Leszek Karlik" <l...@h...pl> napisał w wiadomości

    > Uvex to padlina a nie kask :-)

    Tak?? Może bys raczył poprzec Swoja teorie jaimis konkretnymi argumentami??
    Bo ja mam na razie jak najlepsze doswiadczenia w marka Uvex.
    Dzieki kaskom tej marki zyje po tym jak jakis slepy w aucie zepchna mnie
    porsto na latarnie. Model BOSS 3000 sprawdzil sie w 100% w konfrontacji
    glowa w kasu o latarnie.
    Obecnie posiadam model Wing RS i mam nadzieje nie testowac jego
    wytrzymalosci.

    --
    Bartek <Ptako>
    GSX R 1/20 wiadra

  • 36. Data: 2009-07-24 09:30:24
    Od: "OGONek~" <spamerzywszystkichkrajow@p$^%*^#~e.sie>

    Użytkownik "Akarm" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > A mi nie wieje w Schubercie. Dodatkowo ma w porównaniu do Shoei trzy zalety:

    Schubert kosztuje tyle samo albo wiecej niz szuja - to raz.

    > 1. chowana szybka przeciwsłoneczna

    Raczej wada niz zaleta - ale jak kto woli

    > 2. olbrzymi, nieparujący wizjer

    Niby szuja nie ma olbrzymiego tylko mniejszy? ;-)

    > 2. brak hałasu

    Jak sobie dokupisz whisper streep kit do shui to masz to samo - zalezy co kto
    lubi. Ja nie lubie jezdzic i nic nie slyszec.
    Czuje sie wtedy dziwnie klaustrofobicznie :P

    --
    OGONek~

    ps. Jakosc wykonania schuberta - znaczek z tylu nalepiony z folii która sie
    zdziera - ogólnie jak za taka cene to niedopuszczalne badziewie.

    Wyjmowane srodki (ostatnio to poprawili) ktore byly mocowane rzepami które
    odklejaly sie od styroporu (w shui srodek jest zszyty z kawalkow i nie jest
    nigdzie i do niczego klejony)

    Wygladasz w nim jak J. Gagarin :P

  • 37. Data: 2009-07-24 09:32:20
    Od: "OGONek~" <spamerzywszystkichkrajow@p$^%*^#~e.sie>

    Użytkownik "Ptako" <Ptako7@@go2.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > w kasu o latarnie.
    > Obecnie posiadam model Wing RS i mam nadzieje nie testowac jego wytrzymalosci.

    Alez Mistrzu - plastiki z Chin tez maja atest CE. Co to za argument w dyskusji
    ze ochronił Cię przed latarnią?

    --
    OGONek~

  • 38. Data: 2009-07-24 09:46:37
    Temat: Re: kask w którym nie wieje [OT?]
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "OGONek~" <spamerzywszystkichkrajow@p$^%*^#~e.sie> wrote in message
    > Użytkownik "Akarm" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Wygladasz w nim jak J. Gagarin :P

    Wreszcie jakis porzadny argument z ktorym trudno polimeryzowac ;)
    A masa Shubertow spadla do akceptowalnego poziomu?
    Zeby nie bylo: jezdze w XR800 i jestem zadowolooony z malym wyjatkiem:
    paruje a ja nie cierpie antifogow. Coz, szczelny kask wiec paruje bardziej.
    Ale se szybke se unosze ;) A'propos - regulujecie toto na Wiertniczej?

    PeeS Szuja lubie tez za cene i dostepnosc czesci. Jakis czas temu zlamalem
    dzwignie unoszenia szybki, pozniej zgubilem srube na ktorej wisialy resztki
    tego mechanizmu. Czesci zapasowe dostepne od reki, kosztowaly 19,50 PLN.

    weFAQ&v=qvj

  • 39. Data: 2009-07-24 09:57:00
    Od: "OGONek~" <spamerzywszystkichkrajow@p$^%*^#~e.sie>

    Użytkownik "Kefir" <k...@r...pl> napisał w wiadomości

    > Ale se szybke se unosze ;) A'propos - regulujecie toto na Wiertniczej?

    Tak. Wpadnij zrobimy Ci przeglad kasku gratis :-)

> [...]
    > tego mechanizmu. Czesci zapasowe dostepne od reki, kosztowaly 19,50 PLN.

    No wlasnie i o to biega :-) Wszystkie graty mamy wlasciwie na miejscu dostępne
    od ręki.

    Przykladowo do ARAI-a nie dostaniesz nic od ręki i ciesz sie jak za 2 miesiące
    dostaniesz :(

    --
    OGONek~

  • 40. Data: 2009-07-24 11:13:17
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    > On Wed, 22 Jul 2009 14:31:29 +0200, Ivam
    > <f...@-...fm> wrote:

    (...)
    > OK, wyższych modeli nie kupowałem - jakbym chciał kupić kask za 1+ kzł to
    > bym kupił Schubertha. (Bo to jedyna firma która publikuje badania
    > głośności
    > w kasku i ogólnie stara się, żeby ich kaski były bezpieczne dla słuchu,
    > a nie tylko dla głowy)

    A kto używa zatyczek do uszu?
    Zrobiłem ostatnio test tłumienia zwykłych gąbkowych zatyczek. Okazało się,
    że od 1 kHz tłumią na poziomie 25-30 dB, poniżej 500 Hz o 5 dB.

    30 dB to sporo. Warto używać. Niewielkie tłumienie na niski ch
    częstotliwościach powoduje, że da się rozmawiać bez ich wyciągania.

    MN