  • 21. Data: 2009-07-22 13:04:44
    Temat: Re: kask w którym nie wieje
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Ivam" <f...@-...fm> wrote in message
    news:h470v5$lnt$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > "Leszek Karlik" <l...@h...pl> wrote in message
    >
    > Mam flash'a - mialem bossa 2000, pare innych macalem i IMHO uvex robi
    > dobre kaski, ale na narty. Proporcja cena do jakosc w uvex'ach za male
    > pieniadze jest ok, ale czym wyzszy model tym gorzej.

    > Tutaj sie zgodze w 100%, ze uvex ma chyba najlepszego anti-foga w postaci
    > folii i dobre filtry. Mi brakuje polaryzacji;)
    >
    > Co do trwalosci - nic do zarzucenia, po prostu super. Mozna wywalic szybke
    > na lewa strone i nie peka. Nalezy zaznaczyc, ze uvex nie robi szybek - je
    > robi bayer (ten od aspiryny).

    Makrolon (nie parujace tworzywo) jest IMO jedyna wybitna cecha tych
    berecikow o cenie nieco wygorowanej w odniesieniu do
    jakosci/funkcjonalnosci.

    weFAQ&v=qvj

  • 22. Data: 2009-07-22 14:02:00
    Od: "Ivam" <f...@-...fm>

    "Kefir" <k...@r...pl> wrote in message
    > Makrolon (nie parujace tworzywo) jest IMO jedyna wybitna cecha tych
    > berecikow o cenie nieco wygorowanej w odniesieniu do
    > jakosci/funkcjonalnosci.

    Samo tworzywo paruje - jest folia naklejona i dopiero ta kanapka z foliami:
    - anty-rysujaca
    - filtry
    - szybka
    - anty-fog

    Co do jakosc/funkcjonalnosc/cena to znajdz kask za ~300-400zl, ktory
    pozytywnie odstaje od reszty. Dopiero w drozszych kaskach zaczyna sie
    prawdziwy zonk i wtedy faktycznie uvex to tylko wywalanie kasy w bloto.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 23. Data: 2009-07-22 14:20:28
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Ivam" <f...@-...fm> wrote in message
    > "Kefir" <k...@r...pl> wrote in message

    > Samo tworzywo paruje - jest folia naklejona i dopiero ta kanapka z
    > foliami:
    > - anty-rysujaca
    > - filtry
    > - szybka
    > - anty-fog

    Nie wiedzialem. Przy ogladaniu tego nie widac.

    > Co do jakosc/funkcjonalnosc/cena to znajdz kask za ~300-400zl, ktory
    > pozytywnie odstaje od reszty.

    Juz podaje: kask uznany jako dobry kupiony z
    wyprzedazy/przeceny/ekspozycji.

    > Dopiero w drozszych kaskach zaczyna sie prawdziwy zonk i wtedy faktycznie
    > uvex to tylko wywalanie kasy w bloto.

    A co dopiero gdy przyczepione zostanie znane logo ze stylizowanym smiglem.
    Wtedy najwiekszym walorem staje sie prezentacja statusu materialnego
    wlasciciela.

    weFAQ&v=qvj

  • 24. Data: 2009-07-22 23:50:11
    Temat: Re: kask w którym nie wieje [OT]
    Od: marider <m...@g...pl>

    OGONek~ pisze:
    > Kolega sie pytal o kask w którym nie wieje przez uszczelke szybki prosto
    > w oczy jak sie szybciej jedzie :P
    >
    > Ja jezdzilem kiedys w kasku bella - tez sie dalo :P
    >
    > Pozdrawiam

    W Tigerze i Vento tez ale powyzej 120km/h urywalo glowe ;)

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla R1 + dodatki

  • 25. Data: 2009-07-22 23:52:45
    Od: marider <m...@g...pl>

    Seba pisze:
    > PS. A tak BTW, to fakt iż szybka do XR 1000 to wydatek prawie 300 PLN to
    > już IMO jest przegięcie i to dosyć mocne.

    A widziales ceny szybki do Sharka? Ostatnio jak patrzylem to do S800
    kosztowala 350zl.. Kiedy sam kask oscyluje w granicach 700zl.

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla R1 + dodatki

  • 26. Data: 2009-07-23 11:51:31
    Od: "OGONek~" <spamerzywszystkichkrajow@p$^%*^#~e.sie>

    Użytkownik "Artur Zabroński" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    Jest też jeszcze HJC FG-15 z kompozytów. Ma whispera i deflektor na
    nos i mieści się w tych 1000zł.

    W ostatecznosci mozna - ale moim zdaniem szkoda kasy na niego.

    --
    OGONek~

  • 27. Data: 2009-07-23 11:55:00
    Od: "OGONek~" <spamerzywszystkichkrajow@p$^%*^#~e.sie>

    Użytkownik "Leszek Karlik" <l...@h...pl> napisał w wiadomości

    > Uvex robi dobre kaski. I te dwa akurat
    > są dużo cichsze niż Airoh za 800 którego sobie mój brat kupił. :-)

    Uvex to padlina a nie kask :-)

    > Ta, bo Szuj stosuje magiczne pole chroniące poliwęglan? Zapewniam Cię,
    > że szybki w moich Uvexach wytrzymują spokojnie więcej niż 4 tygodnie.
    > Wizjery Uvex ma niezłe.

    No zebys wiedzial z tym polem cos jest. A konkretnie ma napylona specjalna
    warstwe antyskretchowa.
    Kiedys w zamierzchlych czasach próbowalem taka szybke polerowac i sie zrobila
    ewidentna plama.

    Zapewniam Cie ze jest baaaardzo twarda :-)

    --
    OGONek~

  • 28. Data: 2009-07-23 12:04:51
    Od: "OGONek~" <spamerzywszystkichkrajow@p$^%*^#~e.sie>

    Użytkownik "marider" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > W Tigerze i Vento tez ale powyzej 120km/h urywalo glowe ;)

    E tam glowe :-) W belli szybka (z makrolonu wlasnie byla) powyzej 150 zaczynala
    falowac :P

    --
    OGONek~

  • 29. Data: 2009-07-23 12:07:04
    Od: "OGONek~" <spamerzywszystkichkrajow@p$^%*^#~e.sie>

    Użytkownik "Seba" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > PS. A tak BTW, to fakt iż szybka do XR 1000 to wydatek prawie 300 PLN to
    > już IMO jest przegięcie i to dosyć mocne.

    Jakie 300. O ile dobrze pamietam zwykla i przyciemniane sa po 210 PLN. A
    naprawde jak jej nei palniesz o krawedz muru to masz ja na 5 lat. Nalezy ja po
    takim okresie wymienic bo poliweglan od UV, amoniaku i innego syfu robi sie
    kruchy i w razie czego moze popekac na ostro.

    --
    OGONek~

  • 30. Data: 2009-07-23 12:08:11
    Od: Artur Zabroński <a...@g...com>

    On 23 Lip, 13:51, "OGONek~" <spamerzywszystkichkrajow@p$^%*^#~e.sie>
    wrote:

    > W ostatecznosci mozna - ale moim zdaniem szkoda kasy na niego.

    Tak z ciekawosci - bo?

    --
    Artur