  • 21. Data: 2012-07-25 12:19:09
    Temat: Re: kask
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2012-07-25 12:10:52 +0200, "$heikh el $hah"
    <s...@g...com> said:

    > A w dupę kij od miotły 'przypadkiem' ci się nie wbił?

    Tobie jak widać przebił się z dupy do mózgu.

    de Fresz

  • 22. Data: 2012-07-25 12:20:20
    Od: duddits <p...@N...gomoto.tv>

    On 25.07.2012 12:18, de Fresz wrote:
    > Jakoś ich nie dostrzegłem przez kilka lat używania szczękowca.

    A jednak z uporem maniaka w nim jeździłeś :)

    --
    [GoMoto.TV]
    naszym motorem jest pasja

  • 23. Data: 2012-07-25 12:27:54
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-07-25 12:19, de Fresz pisze:

    > Tobie jak widać przebił się z dupy do mózgu.

    I uaktywnił zwój nerwowy odpowiedzialny za posiadanie poczucia humoru
    (nawet najniższych lotów), nie naruszając innych obszarów? Ciekawa
    teoria, ale trochę niedopracowana, trochę niedorobiona jak i ty, bo nie
    przedstawiasz, po czym wnosisz.
    Matce się z kocyka w założonym szczękowcu wysunąłeś, jak jeszcze ssałeś
    jakieś cycki?

    --
    ? $heikh el $hah
    ? ????? ?????? ?????? ?????

  • 24. Data: 2012-07-25 12:34:45
    Od: ursyn <u...@g...com>

    W dniu środa, 25 lipca 2012 12:27:54 UTC+2 użytkownik $heikh el $hah napisał:
    > Matce się z kocyka w założonym szczękowcu wysunąłeś, jak jeszcze ssałeś
    > jakieś cycki?
    >
    > --
    > ? $heikh el $hah
    > ? ????? ?????? ?????? ?????

    Napisał prawdziwy facet, po czym wsiadł na swój skuter i pojechał do solarium...

  • 25. Data: 2012-07-25 12:35:15
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-07-25 12:20, duddits pisze:

    > A jednak z uporem maniaka w nim jeździłeś :)

    I - co oczywiste przy tak wysokim preclowym levelu - jeździł w nim na
    wszystkich rodzajach motocykli, we wszystkich rodzajach terenu i w ogóle
    na wszelkie możliwe sposoby, by móc zupełnie autorytatywnie, raz i na
    zawsze rozstrzygnąć, że szczękowce to tylko na nocnik dla swojego
    potomka się nadają, a i do tego nie do końca... ;]

    --
    ? $heikh el $hah
    ? ????? ?????? ?????? ?????

  • 26. Data: 2012-07-25 12:37:44
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2012-07-25 12:20:20 +0200, duddits <p...@N...gomoto.tv> said:

    > A jednak z uporem maniaka w nim jeździłeś :)

    Nie zdawałem sobie sprawy, że można się tak nie męczyć ;-)

    de Fresz

  • 27. Data: 2012-07-25 12:38:03
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-07-25 12:34, ursyn pisze:

    > Napisał prawdziwy facet, po czym wsiadł na swój skuter i pojechał do solarium...

    Odpisał zakompleksiony mężczyzna, który zaganiacza musi sobie przedłużać
    swoim motocyklem przez wielkie "M"! :)

    --
    ? $heikh el $hah
    ? ????? ?????? ?????? ?????

  • 28. Data: 2012-07-25 13:30:56
    Od: Ivam <filipz@WYTNIJ_TO_poczta.fm>

    On Wed, 25 Jul 2012 12:27:54 +0200, "$heikh el $hah"
    <s...@g...com> wrote:
    > I uaktywnił zwój nerwowy odpowiedzialny za posiadanie poczucia
    humoru
    > (nawet najniższych lotów)

    Chyba tylko i wyłącznie najniższych lotów. A co do nie uszkadzania to
    chyba nie jesteś czegoś świadomy.

    Albo po prostu głupi. Ale mam nadzieję,że tylko to pierwsze.

    --

    pzdr:
    Ivam

  • 29. Data: 2012-07-25 13:39:05
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    W dniu 25.07.2012 12:37, de Fresz pisze:
    > Nie zdawałem sobie sprawy, że można się tak nie męczyć ;-)

    Nie, no a tak poważnie? Jakie ma wady dobry szczękowiec? Np C3? No bo ja
    mam tylko otwarty, ktorego praktycznie nie uzywam (wieje) i szczękowca.
    Integrala ani innych nie mam ani nie miałem, więc może nie wiem co tracę.

    --
    Tom01

  • 30. Data: 2012-07-25 13:56:28
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2012-07-25 13:39:05 +0200, Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc> said:

> [...]
    > ja mam tylko otwarty, ktorego praktycznie nie uzywam (wieje) i
    > szczękowca. Integrala ani innych nie mam ani nie miałem, więc może nie

    Ciężar, upierdliwość przy zakładaniu i zdejmowaniu, wątpliwa frajda z
    jazdy z podniesioną szczęką.

    de Fresz