  • 61. Data: 2012-07-26 14:15:01
    Temat: Re: kask
    Od: kogucicho007 <kogucicho007@_NOSPAM_wp.pl>

    LS2 ff369 chyba tak ten kask się nazywaspoko kask z blendą jedyna wada to
    taka że bezpieczny to jest tak sobie bo w sumie kosztuje 400 zł i jest
    dość dosyć głośny pozdrawiam

  • 62. Data: 2012-07-26 14:34:49
    Od: ursyn <u...@g...com>

    W dniu czwartek, 26 lipca 2012 14:15:01 UTC+2 użytkownik kogucicho007 napisał:
    > LS2 ff369 chyba tak ten kask się nazywa spoko. Kask z blendą jedyna wada to
    > taka że bezpieczny. To jest tak sobie bo w sumie kosztuje 400 zł. I jest
    > dość dosyć. Głośny pozdrawia!

    Pomogłem? Od razu rozumiem o co chodzi, no i da się czytać :)

  • 63. Data: 2012-07-26 16:41:19
    Od: Grzegorz Rogala <a...@s...o2.pl>

    W dniu 26-07-2012 14:34, ursyn pisze:

    > Pomogłem? Od razu rozumiem o co chodzi, no i da się czytać :)

    ROTFL, genialne. Jak przy tym upale Ci sie chcialo? :)

    --
    pozdr
    Rogal

  • 64. Data: 2012-07-28 20:22:58
    Od: "Rafik - delete1@wytnij_to.o2.pl" <r...@g...com>

    W dniu czwartek, 26 lipca 2012 14:15:01 UTC+2 użytkownik kogucicho007 napisał:
    > LS2 ff369 chyba tak ten kask się nazywaspoko kask z blendą jedyna wada to

    Witam !
    Osobiście macałem i LS2 i Astone r1000 i Grexa RF2.I z całej 3 najciekawiej
    prezentuje się Grex jeśli chodzi i wyposażenie. Astone i Grex ma kołki pod pinlock.
    Astone bardzo przyjemną wyściółkę, lecz brak chemicznego atifoga.

    Pozdrawiam,

    Rafik + BMW K1100 RS - szybsze bo czerwone :)