  • 31. Data: 2012-07-25 14:35:44
    Temat: Re: kask
    Od: duddits <p...@N...gomoto.tv>

    On 25.07.2012 13:56, de Fresz wrote:
    > Ciężar, upierdliwość przy zakładaniu i zdejmowaniu, wątpliwa frajda z
    > jazdy z podniesioną szczęką.

    No i jeśli wierzyć badaniom okolice szczęki kasku cierpią w kolizjach i
    wypadkach najczęściej. Było nie było struktura kasku szczękowego w tym
    miejscu jest osłabiona (porównując z integralem).

    --
    [GoMoto.TV]
    naszym motorem jest pasja

  • 32. Data: 2012-07-25 14:45:59
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2012-07-25 14:35:44 +0200, duddits <p...@N...gomoto.tv> said:

    > No i jeśli wierzyć badaniom okolice szczęki kasku cierpią w kolizjach i
    > wypadkach najczęściej. Było nie było struktura kasku szczękowego w tym
    > miejscu jest osłabiona (porównując z integralem).

    Ten argument dla mnie jest drugorzędny - nie sądzę aby w kasku dobrej
    firmy (jak Schuberth czy Szuj, czy nawet Nolan) miało to kolosalny
    wpływ na bezpieczeństwo, zakładam, że ich inżynierowie dobrze odrobili
    lekcje. Zresztą w niektórych integralach przy mocnej glebie też potrafi
    odpaść szczęka, krążyły gdzieś po necie takie foty.
    Z upierdliwością użytkową za to ma się styczność każdego dnia.

    de Fresz

  • 33. Data: 2012-07-25 15:11:42
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-07-25 13:56, de Fresz pisze:

    > Ciężar, upierdliwość przy zakładaniu i zdejmowaniu, wątpliwa frajda z
    > jazdy z podniesioną szczęką.

    Ja, natürlich:
    http://www.youtube.com/watch?v=Pbz0iNBbS6o
    Za darmo bym nie wziął!

    --
    ? $heikh el $hah
    ? ????? ?????? ?????? ?????

  • 34. Data: 2012-07-25 15:11:49
    Od: duddits <p...@N...gomoto.tv>

    On 25.07.2012 14:45, de Fresz wrote:
    > Z upierdliwością użytkową za to ma się styczność każdego dnia.

    Być może dla kogoś kto dużo czasu spędza poruszając się na stosunkowo
    niewielkich dystansach (np. kurier) ma to faktycznie pierwszorzędne
    znaczenie. Nie wiem. Ja nie stwierdzam wspomnianych upierdliwości
    integrala. Ty natomiast pisałeś coś o braku zalet szczękowców ... :)

    --
    [GoMoto.TV]
    naszym motorem jest pasja

  • 35. Data: 2012-07-25 15:15:37
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2012-07-25 15:11:49 +0200, duddits <p...@N...gomoto.tv> said:

    > Być może dla kogoś kto dużo czasu spędza poruszając się na stosunkowo
    > niewielkich dystansach (np. kurier) ma to faktycznie pierwszorzędne
    > znaczenie.

    Czyli jak ktoś zwyczajnie jeździ po mieście, to już nie powinien na
    upierdliwości zwracać uwagi?

    > Ja nie stwierdzam wspomnianych upierdliwości integrala.

    No przecież piszę, że integrale ich nie mają ;-)

    > Ty natomiast pisałeś coś o braku zalet szczękowców ... :)

    Bo w praktyce te zalety są pozorne, wady - zauważalne.

    de Fresz

  • 36. Data: 2012-07-25 15:17:51
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-07-25 15:11, $heikh el $hah pisze:

    > Ja, natürlich:
    > http://www.youtube.com/watch?v=Pbz0iNBbS6o
    > Za darmo bym nie wziął!

    Masz racje !. Czarny kask nie pasuje do bialej frotki i adidaskow. No i
    zel na wloskach by Ci sie do czaszki przycisnal.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 37. Data: 2012-07-25 15:20:29
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-07-25 15:17, Kuczu pisze:

    > Masz racje !. Czarny kask nie pasuje do bialej frotki i adidaskow. No i
    > zel na wloskach by Ci sie do czaszki przycisnal.

    Nie mamy argumentów, to lecimy po prywacie zza monitorka, co?

    --
    ? $heikh el $hah
    ? ????? ?????? ?????? ?????

  • 38. Data: 2012-07-25 15:33:06
    Od: duddits <p...@N...gomoto.tv>

    On 25.07.2012 15:15, de Fresz wrote:
    > Czyli jak ktoś zwyczajnie jeździ po mieście, to już nie powinien na
    > upierdliwości zwracać uwagi?

    Jeszcze jakbyś sprecyzował te "upierdliwości" to może unikniemy
    nieporozumień :) Ja zakładałem (nomen omen), że chodziło Ci o jego
    częste zdejmowanie/wkładanie. Dla mnie nie jest to upierdliwość.

    --
    [GoMoto.TV]
    naszym motorem jest pasja

  • 39. Data: 2012-07-25 15:38:20
    Od: m...@g...com

    W dniu środa, 25 lipca 2012 13:39:05 UTC+2 użytkownik Tom01 napisał:
    > W dniu 25.07.2012 12:37, de Fresz pisze:
    > &gt; Nie zdawa�em sobie sprawy, �e mo�na si� tak nie m�czy� ;-)
    >
    > Nie, no a tak powa�nie? Jakie ma wady dobry szcz�kowiec? Np C3?

    Jest glosny. Przy 120 szybka sie zamyka od naporu wiatru. Blenda jest z cienkiego
    tworzywa, ktore drzy i jak zarobisz ze 2 robale w polu widzenia to palpitacji wzroku
    mozna dostac od tych drgan.
    To tak na szybko. IMO nie jest wart swojej ceny.

    Gawron
    AT

  • 40. Data: 2012-07-25 15:41:35
    Od: Gawron <m...@g...com>

    W dniu środa, 25 lipca 2012 13:56:28 UTC+2 użytkownik de Fresz napisał:
    > On 2012-07-25 13:39:05 +0200, Tom01 &lt;n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc&gt; said:
    >
    > &gt;&gt; Nie zdawałem sobie sprawy, że można się tak nie męczyć ;-)
    > &gt;
    > &gt; Nie, no a tak poważnie? Jakie ma wady dobry szczękowiec? Np C3? No bo
    > &gt; ja mam tylko otwarty, ktorego praktycznie nie uzywam (wieje) i
    > &gt; szczękowca. Integrala ani innych nie mam ani nie miałem, więc może nie
    > &gt; wiem co tracę.
    >
    > Ciężar,

    Tak

    > upierdliwość przy zakładaniu i zdejmowaniu,

    Jako okularnik sie nie zgodze. Jest to jedna z jego 2 zalet.

    > wątpliwa frajda z
    > jazdy z podniesioną szczęką.

    A to jest 2ga zaleta.

    Gawron