-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.interia.pl!not-for-mail
From: "$heikh el $hah" <s...@g...com>
Newsgroups: pl.rec.motocykle
Subject: Re: kask
Date: Wed, 25 Jul 2012 15:53:45 +0200
Organization: INTERIA.PL S.A.
Lines: 42
Message-ID: <juotp5$f3j$3@usenet.news.interia.pl>
References: <1dd8b0baa443cd742e9d5b5612fbc371$1@grupy.scigacz.pl>
<500eb65d$0$26683$65785112@news.neostrada.pl>
<jumf6c$kie$1@inews.gazeta.pl>
<500ec75a$0$26693$65785112@news.neostrada.pl>
<jumhg9$u97$1@news.task.gda.pl>
<500ecdf6$0$1316$65785112@news.neostrada.pl>
<juobh0$6gb$1@inews.gazeta.pl> <juobps$qp3$1@usenet.news.interia.pl>
<juod8g$f7d$1@inews.gazeta.pl> <juoe44$vrq$2@news.task.gda.pl>
<juoeks$6fq$1@inews.gazeta.pl> <juof1t$324$1@news.task.gda.pl>
<juoh5b$a4v$1@inews.gazeta.pl> <juoh94$13op$1@news2.ipartners.pl>
<juoi9n$i98$1@inews.gazeta.pl>
<500fdad9$0$1227$65785112@news.neostrada.pl>
<juomtc$c6p$1@inews.gazeta.pl> <juop70$17an$1@news2.ipartners.pl>
<juopq7$42d$1@inews.gazeta.pl> <juoral$18gl$1@news2.ipartners.pl>
<juorho$b82$1@inews.gazeta.pl> <juosii$1935$1@news2.ipartners.pl>
<juotjt$aau$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: aesh192.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: usenet.news.interia.pl 1343224422 15475 79.191.215.192 (25 Jul 2012 13:53:42
GMT)
X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 25 Jul 2012 13:53:42 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:14.0) Gecko/20120713
Thunderbird/14.0
In-Reply-To: <juotjt$aau$1@inews.gazeta.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:657759
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2012-07-25 15:50, de Fresz pisze:
> On 2012-07-25 15:33:06 +0200, duddits <p...@N...gomoto.tv> said:
>
>>> Czyli jak ktoś zwyczajnie jeździ po mieście, to już nie powinien na
>>> upierdliwości zwracać uwagi?
>>
>> Jeszcze jakbyś sprecyzował te "upierdliwości" to może unikniemy
>> nieporozumień :) Ja zakładałem (nomen omen), że chodziło Ci o jego
>> częste zdejmowanie/wkładanie. Dla mnie nie jest to upierdliwość.
>
> Generalnie idzie mi o liczbę operacji, jakie trzeba wykonać przy
> zakładaniu/zdejmowaniu.
> Kask z otwartą szczęką stoi na półce niestabilnie, często nie mieści się
> do kufra, jak się ma zwyczaj nosić w nim rękawiczki, to potrafią wypaść,
> czyli do "przechowywania" lub transportu pieszego trzeba zamknąć
> szczękę. Czyli przed założeniem na łeb, trzeba ją otworzyć trzymając
> kask w rękach, co nie zawsze jest wygodne. A więc otwarliśmy i
> zakładamy. Legendarna kompatybilność z okularami - średnia, przy brylach
> na nosie a to uszko się zawinie, a to same okulary się przesuną - i tak
> trzeba je poprawiać. Gorzej przy zdejmowaniu, bo mi spadały na tyle
> często (w tym na glebę), że zacząłem je i tak ściągać przed zdjęciem kasku.
> Jazda z otwartą szczęką - w przypadku Grexa i C2 taka sobie frajda, bo
> po pierwsze rozkład masy w połączeniu z naporem powietrza jest męczący,
> po drugie zdarzało się, że na większej dziurze lub przy mocniejszym
> hamowaniu szczęka opadała (czasem idealnie w pole widzenia), po trzecie
> różnica w wentylacji pomiędzy otwartą szczęką, a otwartą całkowicie samą
> szybą nie jest IMHO kolosalna.
> Zdejmowanie - najpierw otworzyć szczękę, później zdjąć okulary, zdjąć
> kask, zwykle zamknąć kask, żeby go wrzucić do kufra, czy na półkę. Niby
> drobiazgi, ale powtarzane naście razy dziennie, w połączeniu z brakiem
> realnie odczuwalnych zalet, prowadzą do wniosku - po wała się w to
> bawić? Że można wszamać batonika lub zajarać szluga bez ściągania? Ja
> tam na postoju i tak zawsze z przyjemnością zdejmuję kask, bo to w łeb
> ciepło, czy pogadać słabo.
O, k-wa. Nie bierz się przypadkiem za snowboarding. Już przy próbie
założenia (klasycznego!) buta byś poległ.
--
? $heikh el $hah
? ????? ?????? ?????? ?????
Następne wpisy z tego wątku
- 25.07.12 15:55 Monster
- 25.07.12 16:13 de Fresz
- 25.07.12 16:15 de Fresz
- 25.07.12 17:13 Kuczu
- 25.07.12 17:13 Piotr Rezmer
- 25.07.12 17:14 Kuczu
- 25.07.12 18:10 Leszek Karlik
- 25.07.12 19:09 Piotr Rezmer
- 25.07.12 19:49 $heikh el $hah
- 25.07.12 19:53 duddits
- 25.07.12 19:52 $heikh el $hah
- 25.07.12 20:00 Ivam
- 25.07.12 20:30 Kuczu
- 25.07.12 20:44 $heikh el $hah
- 25.07.12 20:46 $heikh el $hah
Najnowsze wątki z tej grupy
- [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- Co to znaczy wer. eksportowa? Na przykładzie motoru Java 350 Perak
- 1902 Clement Gerrard
- Dzień dobry - pozdrowienia w roku 2024
- Co to jest "sikaczu"?
- Re: (PDF) Helminth Infections and their Impact on Global Public Health by Bruschi
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Kask po wypadku
- Re: konstrukcje stalowe
- Re: konstrukcje stalowe
- nie działają kierunkowskazy w motorowerze Junak 805 2T
- Czy ten precel jeszcze działa?
- Re: Kluby MC, barwy i ustalenia - pare wyjasnien (bardzo dlugie) -- total offtopic
- Covid Covidem, ale co z Różańskowiskiem?
Najnowsze wątki
- 2024-09-30 Rozprawa zdalna brak komputera
- 2024-09-30 Zielona Góra => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-09-30 Hackowanie SS7
- 2024-09-30 Seba strikes back
- 2024-09-30 MĂźnchen => DevOps Engineeer (Azure) <=
- 2024-09-30 MĂźnchen => DevOps Engineer (Azure) <=
- 2024-09-30 Gdańsk => Frontend Developer (Angular area) <=
- 2024-09-30 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-09-30 Marki => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-09-30 Warszawa => Technical Leader (Java Background) <=
- 2024-09-30 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-09-30 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-09-30 Białystok => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-09-30 Kraków => Ruby Backend Developer <=
- 2024-09-30 dziki wschod